فرمانده انتظامی گیلان از اجرای طرح پاکسازی مناطق آلوده و جرم‌خیز در گیلان خبرداد و گفت: در راستای اجرای این طرح در پنج شهرستان گیلان در مجموع ۳۴۶ نفر از سارقین، مجلوبین، معتادین متجاهر، فروشندگان مواد مخدر و ... دستگیر شدند.

گیل خبر/ به نقل از ایسنا؛ سردار عزیزاله ملکی امروز در جمع خبرنگاران با اشاره به اجرای طرح پاکسازی نقاط جرم‌خیز و آلوده در پنج شهرستان گیلان، اظهار کرد: روز گذشته طرح پاکسازی نقاط آلوده و جرم‌خیز در پنج شهرستان استان گیلان با رصد اطلاعاتی گوناگون اجرا شد.

فرمانده انتظامی گیلان افزود: در راستای اجرای این طرح ۹۰ کیلوگرم انواع مواد مخدر کشف و ۱۱۶ نفر دستگیر شدند؛ همچنین ۲۴ قبضه انواع سلاح سرد غیرمجاز کشف شد.

وی با بیان اینکه در مجموع ۳۴۶ نفر از سارقین، مجلوبین، معتادین متجاهر، فروشندگان مواد مخدر و ...  در اجرای این طرح دستگیر شدند، ادامه داد: ۱۲۲۴ حلقه لاستیک احتکار شده، ۲۴۱ عدد کیسه آرد، ۳۸۵ پاکت سیگار، ۳۳ عدد لوازم خانگی قاچاق به ارزش دو میلیارد ریال کشف و همچنین ۷۵ سارق نیز دستگیر شد.

سردار ملکی گفت: یکی از اولویت‌های پلیس مبارزه با اراذل و اوباش است، بعد از حادثه بیمارستان پورسینای رشت با اینگونه اوباشی که منجر به بهم زدن امنیت و موجب ترس و وحشت شهروندان می‌شوند، برخورد قاطع صورت می‌گیرد.

فرمانده انتظامی گیلان بیان کرد: استان گیلان در طرح مبارزه با اراذل و اوباش از استان‌های نمونه کشور است و همچنین در حوزه کشف سرقت رتبه دوم کشور را داریم.