مدیر روابط عمومی شهرداری رشت:
۱۳۹۹/۱۲/۰۶ ۱۲:۰۱ چاپ

مدیر روابط عمومی و امور بین الملل شهرداری رشت گفت: تخریب یک واحد مسکونی پنج طبقه در حمیدیان رشت کاملا قانونی بوده و با طی مراحل قانونی و رای کمیسیون ماده ۱۰۰ انجام شده است.

گیل خبر/ به نقل از ایلنا؛‌ مرتضی عاطفی با بیان اینکه هر گونه تخریب از سوی شهرداری با هماهنگی شورای تامین و دستگاه های قضایی انجام می گیرد، عنوان کرد: تخریب این واحد مسکونی به دلیل ساخت غیرمجاز با رای کمیسیون ماده ۱۰۰ شامل سه عضو نماینده استانداری، شورای اسلامی و قاضی دادگستری انجام گرفته است ضمن اینکه رای این کمیسیون مبنی بر تخریب به سازنده این واحد مسکونی اعلام شده بود.

مدیر روابط عمومی شهرداری رشت عدم برخورداری از استحکام بنا را یکی از دلایل تخریب این واحد مسکونی با توجه به رای کمیسیون ماده ۱۰۰ عنوان کرد و افزود: سازنده این واحد مسکونی اعتراض خود را انجام داد اما در نهایت به تخریب این واحد مسکونی رای داده شد.

وی با بیان اینکه واحد مسکونی یاد شده در زمین نسقی احداث شده بوده و در زمان تخریب انشعاب آب، برق و گاز نداشته است، خاطر نشان کرد: همه واحدهای این واحد مسکونی خالی از سکنه بود.

مدیر روابط عمومی شهرداری رشت با اشاره به موضوع مافیای سازندگان غیرمجاز و اینکه این افراد با جان و مال مردم بازی می کنند، عنوان کرد: ۹۰ درصد از ساخت و سازی های غیرمجاز در این استان غیربومی هستند که در استان خودشان اجازه چنین ساخت و سازهایی به هیچ وجه داده نمی شود.