رییس هیات انجمن ورزشهای رزمی گیلان خبر داد:
۱۳۹۹/۱۲/۰۴ ۱۴:۱۳ چاپ
1

نشست خبری هیات انجمن ورزشهای رزمی گیلان با حضور رئیس فدراسیون  ورزشهای رزمی در رشت برگزار شد.

گیل خبر/ به نقل از برنا، یوسف بهتری رییس فدراسیون ورزشهای رزمی در نشست خبری در جمع خبرنگاران در رشت گفت : ورزشکاران استان گیلان همواره در صحنه های ملی و بین المللی مسابقات در رشته های رزمی مدال آور و پیشتاز بوده اند.

به گزارش خبرگزاری برنا از گیلان ؛ یوسف بهتری رییس فدراسیون ورزشهای رزمی کشور در نشست خبری در جمع خبرنگاران گفت : هیات ورزشهای رزمی گیلان طی سالهای متمادی توسط متولیان به صورت خوب مدیریت و رهبری شد و ورزشکاران این رشته ها مدالهای متفاوت و رنگین به مردم گیلان تقدیم کردند.

وی افزود: امیدوارم در این دوره نیز با سکانداری جناب آقای علیپور همچنان افتخارات با قدرت و شدت ادامه داشته باشد‌.

بهتری ادامه داد: ورزش های رزمی یکی از پایه های اصلی ورزش استان گیلان است از دیرباز در این استان فعالیت در ورزش رزمی رواج داشته و آمار ورزشکاران این رشته ها در گیلان بالاست و انشاالله این پتانسیل قوی ادامه یابد.

وی با اشاره به اینکه فدراسیون همیشه نظر ویژه ای به این ورزش داشته است گفت : متاسفانه جامعه به ورزش نگاه آنچنان جدی ندارد و والدین فرزندان خود را برای پرداختن به ورزش ممانعت می کنند و این در حالی است که سلامت جامعه در گرو انجام ورزش است و ما باید فرزندان خود را تکلیف و تشویق کنیم برای اینکه فرزندان سالم داشته باشیم و آینده جامعه نیز تضمین شود این مهم باید از سوی خانواده ها صورت پذیرد.


وی افزود : ورزش های رزمی هم جز یکی از این ورزش هاست که پرداختن به آن قطعا موجب سلامتی و عزت نفس خواهد شد و فدراسیون و هیات ها نیز هم نقش موثری در توسعه و گسترش ورزش های رزمی در سطح جامعه خواهند داشت .

بهتری خاطر نشان کرد : قطعا هر استانی که در هر کدام از سبک ها و انجمن ها بیشترین نفرات و ورزشکار را در تیم ملی داشته باشد طبیعی است که مربی آن استان مربی تیم ملی خواهد بود و علاوه بر این از پیشکسوتان و صاحب نظران در کادر تیم ملی بهره گیری خواهد شد که استان گیلان نیز از چنین افرادی در ورزشهای رزمی کم ندارد.

پیگیری ایجاد خانه ورزشهای رزمی گیلان

 
مسعود علیپور رییس هیات انجمن ورزشهای رزمی گیلان نیز  در این نشست ضمن عرض خیر مقدم به ریاست فدراسیون اظهار داشت :دغدغه ی همه ما توسعه ورزش در جامعه است و بنده و سایر همکاران از زمان حضور در هیات تمامی تلاش خود را به خرج می دهیم تا در راستای ارتقای ورزشهای رزمی کوتاهی صورت نگیرد.

وی افزود : فدراسیون ورزشهای رزمی یکی از فدراسیون های فعال در کشور است و در هر دوره از تغییرات در فدراسیون ،گیلانیان کرسی های خوبی داشته اند و این امر کمک به توسعه و گسترش ورزشهای رزمی در استان خواهد کرد.

علیپور خاطر نشان کرد : در حال حاضر نیز از وجود جناب آقای دارا حکیمی در بخش شورای عالی فنی فدراسیون بهره گیری شده است که این امر نشان از توجه ریاست محترم فدراسیون به پیشکسوتان و ورزشکاران رزمی گیلان دارد.

وی با اشاره به بحث ایجاد خانه رزمی در گیلان عنوان کرد : پیگیری هایی صورت گرفته تا مکانی برای گردهمایی و تجمع ورزشکاران رزمی استان فراهم شود و هیات گیلان به فکر ایجاد خانه ورزشهای رزمی است و مساعدت های خوبی از سوی مدیر کل محترم ورزش و جوانان گیلان انجام شده که انشاالله اتفاقات خوبی نیز در این زمینه رقم خواهد خورد.


علیپور گفت : سرکار خانم بخشی نگاه مثبتی به ورزشهای رزمی دارند و برای خانه رزمی اقدامات خوبی انجام شده تا بتوانیم مجموعه ای دراختیار داشته باشیم که ورزشکاران و مربیان این رشته ها فعالیت خود را در آنجا ادامه دهند.

وی افزود : کمیته های استعدادیابی و همگانی هیات انجمن ورزشهای رزمی گیلان بیشتر از پیش تقویت شده است تا استعدادهای نونهالان و نوجوانان کشف شود.

وی در پایان از پیگیری های مجددانه ریاست فدراسیون تشکر و قدردانی کرد.

گفتنی است مراسم معارفه و تجلیل از پیشکسوتان و قهرمانان ملی ورزش های رزمی گیلان  در سالن یادگار امام رشت برگزار شد. 

مدیر روابط عمومی هیات انجمن های ورزش های رزمی استان گیلان منصوب شد

در ادامه مراسم تودیع و معارفه رئیس هیات انجمن های ورزش های رزمی استان گیلان  طی حکمی از سوی ابراهیم محمد علیپور رئیس هیات انجمن های ورزش های رزمی استان گیلان ، علیرضا شانه چیان به عنوان مدیر روابط عمومی هیات انجمن های ورزش های رزمی استان گیلان منصوب شد.
علیرضا شانه چیان تحصیلکرده رشته الکترونیک و از سال ۸۱ مشغول فعالیت هنری ، اجتماعی و رسانه‌ای است.

وی مدیر هنری موسسه آوای ایرانیان ، مدیر فرهنگی کانون فرهنگی سفیر ، مدیرعامل مجموعه تولید محتوای دیجیتال و پخش زنده اینترنتی ایران مدیا ، گوینده و مجری صحنه است و در حوزه رسانه سوابقی همچون عکاس و مستند ساز خبری ، سردبیری پایگاه خبری در استان و پرتال اطلاع رسانی ایران امروز را در کارنامه خود دارد.

تصاویر 

مراسم معارفه و تجلیل از پیشکسوتان و قهرمانان ملی ورزش های رزمی گیلان

همرسانی کنید:

نظر شما:

security code