تجمع ورزشی مهم تر از راه پیمایی ۲۲ بهمن

گیل خبر/ نقی هدایتی

به این خبر توجه فرمایید :
افزایش ۸۰ درصدی مبتلایان کرونایی گیلان با دورهمی و مسافرت
معاون علوم پزشکی گیلان:
امروز در همه دنیا ثابت شده که ماسک زدن صرفا از کرونا پیشگیری نمی کند و باید از اجتماعات دوری کرد.

در حالی که راه پیمایی سالانه ملی، حساس و پراهمیت بیست و دوم بهمن امسال ، براساس مصوبات ستاد ملی کرونا غیر حضوری و به صورت رژه خودرویی و ماشینی برگزار شد ، اداره کل ورزش و جوانان، با اخذ مجوز از فرمانداری رشت، مبادرت به برگزاری اجتماع ورزشی ها نموده است. با توجه به اهمیت این موضوع ، لازم می دانم به چند نکته اشاره کنم :
۱- رییس ستاد کرونای استان ، شخص استاندار گیلان و معاون سیاسی - امنیتی استانداری، جانشین وی است و با توجه به این که گزارش روزانه بستری ها و فوتی های کرونایی را دریافت می کنند، چگونه اجازه داده اند چنین مجوزی صادر شود؟
۲- چه کسی تشخیص داده است که مصوبات ستاد ملی کرونا در گیلان ، نقض شود؟ آیا برگزاری یک تجمع نمایشی برای تحکیم حضور یک مدیر رانتی و ضعیف، اهمیتی به مراتب بیشتر از راهپیمایی بیست و دوم بهمن دارد که برای ملت ما جنبه حیثیتی و هویتی پیدا کرده است؟
۳- استاندار گیلان ثابت کرده است که تماشاگر خوبی است و نسبت به مشکلات عدیده ای که در استان وجود دارد و به ایشان منتقل می شود موضع گیری علنی نمی کند شاید تحت فشار قرار نگیرند!. ایا در این مورد خاص دستوری خواهند داد؟
۴- انتظار است فرمانداری رشت که صادر کننده چنین مجوزی بوده، به افکار عمومی توصیح دهد با کدام مستند قانونی ، چنین مجوزی صادر کرده است؟ اقای فرماندار باید بداند که سلامتی مردم ، مساله تعیین تکلیف مالکیت سپیدرود نیست که بازیچه فرمانداری و اداره کل ورزش و جوانان شود.

 

گیل خبر: انتشار مطالب خبری و یادداشت های دریافتی لزوما به معنای تایید محتوای آن نیست و صرفا جهت اطلاع کاربران از فضای رسانه ای منتشر می شود.