گیل خبر/ به دنبال انتشار مطلب انتقادی «تغییر اولویت اداره گاز گیلان با قطعی در زمستان!» در پایگاه اطلاع رسانی گیل خبر، روابط عمومی اداره گاز استان گیلان جوابیه ای صادر کرد.

در این جوابیه آمده است:

به اطلاع مردم شریف گیلان می رساند؛
از جمله اهداف شرکت گاز استان گیلان توسعه و نگهداشت شبکه های تغذیه و توزیع گاز در سطح استان در تمام طول سال بوده و این موضوع نشانه پویایی شرکت و همت و خستگی ناپذیری پرسنل شرکت گاز در بخش های مختلف می باشد.
شایان ذکر است هرگونه توسعه و نگهداشت در نهایت منجر به انجام وصلی گرم و قطع گاز می شود، این موضوع در سنوات گذشته به صورت سنتی و با بلندگوی خودروهای امداد و یا گازبانان به اطلاع مشترکین رسانده می شد ولی با توجه به ارتقاء زیرساخت های مخابراتی، این موارد علاوه بر روش مذکور به صورت پیامکی، تلفن 194، سایت شرکت گاز و همچنین در صورت بالا بودن تعداد قطعی ها از طریق صدا و سیما به اطلاع مشترکین متاثر از این قطعی ها رسانده می شود، لذا از پایگاه های خبری و فضای مجازی انتظار می رود با بازنشر این اخبار همکاری و همراهی مناسبی را با شرکت گاز داشته باشند که متاسفانه مشاهده می شود برخی از پایگاه های خبری با بیان دلایل غیرموجه و سیاه نمایی، سعی در تحریف اذهان عمومی دارند.
در پایان اعلام می دارد شرکت گاز همواره خود را مکلف به خدمات رسانی بی منت به مردم شریف استان می داند و ارائه خدمات مستمر و حفظ پایداری جریان گاز مشترکین در بارش برف سال های 83، 86، 92، 95 و 98 گواه این مدعاست.