نایب رئیس کمیسیون اقتصادی مجلس:
۱۳۹۹/۱۰/۲۵ ۱۰:۱۸ چاپ
شعار اقتصاد مقاوتی در هپی لند عملیاتی شده است

 نایب رئیس کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی به اتفاق هیات همراه و جمعی از مدیران منطقه آزاد انزلی از کارخانه هپی لند بازدید کرد.

گیل خبر/ به گزارش روابط عمومی و امور بین الملل هلدینگ هپی لند ،حجت‌الاسلام والمسلمین سید کاظم موسوی ؛ نماینده اردبیل در بازدید خود از مجموعه کارخانجات هپی لند ، این مجموعه را پویا و تاثیر گذار در جهش تولید برشمرد و تصریح کرد: هپی لند توانسته است با تامین مواد اولیه خود از داخل کشور و رعایت استانداردهای بین المللی در تولید پوشاک در ارتقاء جایگاه و افزایش تولیدات ایرانی تاثیر گذار باشد.

وی در ادامه با بیان اینکه هنوز هم می توان با تکیه بر نیروی انسانی و ظرفیت های داخلی در رشد اقتصادی و تولید موثر بود خاطر نشان کرد: این مجموعه مثالی روشن برای تداعی این هدف است و من پس از بازدید از این کارخانه به یقین رسیدم که فرمایشات رهبری و بحث اقتصاد مقاومتی در هپی لند عملیاتی شده است.

هلدینگ هپی لند به عنوان شرکت مادر، شامل کارخانجات این مجموعه با 60 شعبه در سراسر کشور، اقامتگاه بوم گردی ماه سو در بندرانزلی، مرکز تجاری ۵ طبقه هپی مارت در منطقه آزاد انزلی، فروشگاه های زنجیره ای و تعاونی کارکنان هپی لند با عنوان هایپرلند ، هتل های لوکس ملنیوم و مجموعه شرکت های معماری و دکوراسیون نوین تیرداد، در عرصه اقتصادی کشورمان حضوری فعال دارد.

همرسانی کنید:

نظر شما:

security code