صیغه جدید تبلیغات با گرامیداشت سالگرد ورود مدیرعامل!
۱۳۹۹/۱۰/۲۱ ۰۹:۳۷ چاپ

گیل خبر/ سرویس استانی: روز گذشته فیلم عجیبی از تمجید و تعریف پرسنل کارخانه چوکای تالش از زمانی فر مدیرعامل این مجموعه در فضای مجازی منتشر گردید که در نوع خود کم نظیر بود و بیشتر به تبلیغات کاندیدای ریاست جمهوری و یا نمایندگی مجلس شباهت داشت!

همانگونه که در فیلم مشاهده می کنید پس از پخش سرود ملی فیلمبردار به سراغ پرسنل، کارگران و مدیران این مجموعه صنعتی رفته و از زبان هرکدام از ایشان یکی از خصائل نیک و تمجیدات بی حد و اندازه از مدیرعامل چوکا را به تصویر میکشد و در میانه فیلم در میزگردی از کارمندان در خصوص مناسبت ۱۸ دی ماه سوال میگردد که درنهایت از سالگرد مدیریت اقای زمانی فر بر این مجموعه صنعتی رونمایی می شود!
ظاهرا سالگرد مدیریت سوژه جدیدی است که تا کنون مرسوم نبوده و اگر ایشان ۲۰ سال پیش و در اوج شکوفایی چوکا مدیرعامل آن بود شاید اقدام به ساخت مجسمه قدی خود در مجموعه میکرد و حتی میتوان این روز را در تقویم رسمی کشور ثبت کرد!
در این فیلم یکی از دلسوزی، آن یکی از مهربانی، دیگری از مدیریت و تدبیر و آن دیگر از ورزشکار و پهلوان بودن مدیرعامل چوکای تالش صحبت می کنند . انگار  کارمند و کارگر بی نوا در کادر دوربین سفارشی می توانند جز این سخنی بر زبان براند؟!

اما لازم است در اینجا چند سوال از مدیرعامل محترم چوکای تالش و مدیران بالادستی مجموعه چوکا پرسیده شود تا شاید افکار عمومی پاسخ در خور تاملی از این نوع عملکرد دریافت کنند:

اول- مجموعه چوکای تالش شفاف سازی کند که هزینه فیلمبرداری و تدوین و سفارش چنین کلیپ تبلیغاتی  از کدام ردیف بودجه این شرکت تامین شده و آیا هزینه های این فیلم از جیب بیت المال و توسط شرکت پرداخت می گردد و یا جیب شخص مدیر عامل؟

دوم- دلیل ساخت چنین کلیپ سفارشی و «من به فدای خودم شوم» چه بوده و آیا آقای زمانی فر کاندیدای احتمالی ریاست جمهوری و یا گزینه محتمل جایگزینی مدیرعامل شستاست که اینچنین از محسنات عدیده خود پرده برداری کرده است؟

سوم- آیا بهتر نیست مدیرعامل چوکای تالش که به تازگی آتش سوزی گسترده در انبار عمومی این شرکت را تجربه کرده است بجای تعریف و تمجید و یاداوری سالگرد و ماهگرد انتصاب خود، بیشتر به فکر حل مشکلات عدیده این شرکت باشد و در عمل وضعیت این مجموعه قدیمی را با مدیریت خود بهبود بخشد؟

چهارم- در جایی از فیلم و از زبان یکی از کارمندان به این اشاره می شود که "اگر مجموعه شستا به ایشان یاری رساند مطمنا مشکلات چوکا مرتفع خواهد شد" سوال از آقای زمانی فر در اینجاست که آیا روشهای بهتری برای کمک گرفتن از مجموعه شستا وجود نداشت که با تهیه یک شو تبلیغاتی چنین درخواستی را مطرح کرده اید؟

در پایان باید پرسید آیا  اکبر ترکان و محمد رضوانی‌فر، رئیس هیات مدیره و  مدیرعامل شستا، دکتر سالاری رئیس سازمان تامین اجتماعی کشور و دکتر زارع استاندار گیلان به واقع می دانند روز ۱۸ دی ماه برای چوکای تالش چه روزی است؟!

تحریریه گیل خبر آمادگی خود را برای انتشار هرگونه پاسخی از جانب شرکت چوکا و یا مدیرعامل چوکای تالش اعلام می دارد.

همرسانی کنید:

نظر شما:

security code