دغدغه های عجیب نماینده رشت؛ 
۱۳۹۹/۱۰/۱۱ ۱۳:۳۱ چاپ

گیل خبر/ سامان بدر: برای کسانی که محمدرضا احمدی را تنها از روی رزومه او بررسی می کردند، جای خوشحالی بود که اصولگرایان گیلان این بار روی کسی سرمایه گذاری کردند که به عنوان دیپلمات شناخته می شد. ولی هرچه بیشتر با ایشان آشنا می شویم نحوه عملکرد و اظهارات ایشان تنها دلواپسی های افراد منتسب به جبهه پایداری و امثالهم را نمایندگی می کند. در رزومه ایشان امده است که مسلط به زبان انگلیسی، عربی، فرانسوی، عبری و آلمانی هستند. اما تنها چیزی که مشاهده کردیم همان چند دقیقه انگلیسی صحبت کردن ضعیف ایشان در صداوسیما بود که دستمایه طنز شده است.

دغدغه ایشان هم طی این ماه ها شده است  انتقاد به رواج سگ گردانی در رشت و سند 2030 در بودجه و حالا مشاهده می کنیم که تز صادر کرده اند که باید جلوی واردات واکسن خارجی گرفته شود، زیرا ممکن است دشمنان موادی در آن بگذارند! به واقع این گونه صحبت کردن ها حتی در محافل مردم عامی نیز خریداری ندارد. آن وقت کسی که مدعی است دور دنیا را دیده و به زبان های خارجی مسلط است طوری اظهارنظر می کند که انگار تاکنون هیچ دارویی به کشور وارد نشده است. با چنین اظهاراتی ما باید با این بودجه نازل بهداشتی که بخش عمده آن از صندوق توسعه ملی تامین می شود  سال ها منتظر بمانیم که واکسن داخلی ساخت ایران تولید شود!

ظاهرا احمدی دوست دارد بیشتر از این که نماینده مردم این شهر باشد جریان خاصی را نمایندگی کند. ظاهرا فکر می کند همیشه قرار است درصد پایینی از مردم رشت در انتخابات شرکت کنند و ایشان همیشه نماینده یک جریان سیاسی شهرستان باشد.  «بازدیدهای سرزده»، « اظهارات شاذ» و «انتقادات عجیب» ایشان را متمایز از دیگران می کند، اما چیزی از آن رزومه ای که ایشان از آن طریق به ما معرفی شده به ما نشان نمی دهد.

همرسانی کنید:

نظر شما:

security code