فرمانده انتظامی لاهیجان از دستگیری سارق و یک مالخر در این شهرستان خبر داد و گفت: سارق دستگیر شده به ۱۰ فقره سرقت اعتراف کرد.

گیل خبر/ به نقل از برنا؛ سرهنگ "قاسم جانعلی‌پور" با اعلام این خبر گفت: در پی وقوع یک فقره سرقت خودرو در شهرستان لاهیجان، بلافاصله دستگیری سارق یا سارقان و کشف خودرو در دستور کار پلیس قرار گرفت.

وی با بیان اینکه خودرو پراید سرقتی به صورت رها شده توسط ماموران پاسگاه انتظامی لیالستان کشف شد افزود: با بررسی‌های فنی کارآگاهان پلیس آگاهی سرنخ‌هایی از سارق این پرونده به دست آمد.

این مقام انتظامی با اشاره به اینکه سارق سابقه‌دار این پرونده و محل تردد وی مورد شناسایی قرار گرفت اذعان داشت: سارق ۴۲ ساله در یک عملیات غافلگیر کننده در یک تعمیرگاه دستگیر شد.

سرهنگ جانعلی‌پور تصریح کرد: سارق در تحقیقات پلیس پس از مواجهه با شواهد و قرائن به دست آمده علاوه بر سرقت خودرو مورد نظر به ۵ فقره سرقت قطعات خودور و ۴ فقره سرقت از اماکن خصوصی با همدستی ۲ نفر دیگر و فروش اموال سرقتی به یک مالخر نیز اعتراف کرد.

وی با اشاره به دستگیری مالخر ۵۰ ساله پرونده تاکید کرد: تلاش‌ها برای دستگیری همدستان این سارق ادامه دارد.

فرمانده انتظامی شهرستان لاهیجان در پایان با اعلام اینکه متهمان با تشکیل پرونده تحویل مرجع قضائی شدند از شهروندان خواست، هرگونه مورد مشکوک را سریعا از طریق سامانه ۱۱۰ به پلیس اطلاع دهند.