گیل خبر/ به نقل از ایسنا؛ در چارچوب هفته پنجم از لیگ دسته اول باشگاه های کشور، شهرداری بندر آستارا پیروز شد، ملوان بندرانزلی به تساوی رضایت داد و چوکای تالش نتیجه را واگذار کرد.

در ادامه رقابت های فوتبال لیگ دسته اول کشور، تیم شهرداری بندر آستارا در استادیوم سردار جنگل رشت میزبان استقلال ملاثانی بود که این دیدار با نتیجه ۳ بر یک به سود شهرداری به پایان رسید.

گل استقلال ملاثانی در دقیقه ۱۲ توسط سجاد بازگیر به ثمر رسید و پس از آن شاگردان “یاشین سزاوار” در شهرداری آستارا انجام بازی هجومی را در دستور کار خود قرار دادند که موفق شدند با گل های دقیقه ۲۱ بهزاد سلطانی، ۷۲ عارف اکبری و ۸۷ امین حقده، حریف خود را مغلوب کنند.

شاهین یزدانی به عنوان داور، سعید باهنر و مصطفی بابایی به عنوان کمک داور، امیر معصومی به عنوان داور چهارم و صادق نوری نیز به عنوان ناظر گروه داوری در این بازی حضور داشتند.

دیدارهای آستارا به دلیل آماده نبودن استادیوم وحدت آستارا در رشت برگزار می شود.

تیم فوتبال ملوان بندرانزلی دیگر نماینده گیلان در این هفته در خرم آباد به مصاف تیم خیبر این شهر رفت که این دیدار با نتیجه ۲ بر ۲  مساوی به پایان رسید.

تیم فوتبال چوکا تالش دیگر نماینده استان در رقابت های لیگ دسته اول باشگاه های کشور در دیداری خارج از خانه در بابل رو در روی تیم رایکای بابل قرار گرفت که این دیدار با نتیجه ۲ بر یک به سود میزبان تمام شد.

با پایان هفته پنجم، تیم ملوان بندر انزلی با ۸ امتیاز در رده ششم، شهرداری بندر آستارا با ۷ امتیاز در رده دهم و چوکای تالش با ۴ امتیاز در رده پانزدهم قرار دارند.

تیم های استقلال خوزستان، پارس جنوبی جم و شاهین بوشهر با ۱۱، ۱۱ و ۱۰ امتیاز در مکان های اول تا سوم این جدول قرار دارند.