​​​​​​​طرح مانور شرکت توزیع نیروی برق استان گیلان در روستای پاچکنار، رشت با موفقیت انجام شد.

گیل خبر/ طرح مانور شرکت توزیع نیروی برق استان گیلان در روستای پاچکنار، رشت با موفقیت انجام شد.
به گزارش روابط عمومی شرکت توزیع نیروی برق استان گیلان صبح امروز اجرای طرح مانور امور 3 رشت (احداث دو هزار مترخط بیست کیلوولت) باحضور محمد اسماعیل هنرمند مدیر عامل شرکت توزیع نیروی برق استان گیلان و مهندس رحمتی معاونت بهره برداری و دیسپاچینگ شرکت اجرا شد.
مدیرعامل شرکت توزیع برق گفت : به منظور پایداری شبکه ها ی برق به طور همزمان در کل کشور مانور تاب آوری شبکه در 29 و 30 آبان سال جاری اجرا خواهد شد که در استان ما نیز امروز در این محل احداث شبکه فشار متوسط هوایی به طول 1000متر و اصلاح 2000مترشبکه فشار متوسط هوایی باتلاش 11 اکیپ عملیاتی از سراسر استان باصرف هزینه 2میلیارد ریال اجرا شده است.
وی گفت : این طرح فردا نیز در سطح شهرستان رشت با 15 اکیپ عملیاتی جهت تعویض شبکه فرسوده با کابل خودنگهدار به طول 3000 متر و اعتباری معادلی 430 میلیون تومان اجرا خواهد شد.
در ادامه هنرمند گفت : این طرح جهادی به طور گسترده در سطح استان به طور مداوم در طول سال با بودجه ای معادل 7 میلیارد تومان در حال اجرا است که از آغاز اجرای طرح تاب آوری تاکنون 174 مرحله عملیات اجرایی با حضور 902 اکیپ از همکاران سراسر استان معادل 6974 نفرساعت در 65 فیدر فشارمتوسط انجام شده است.
درانتها افزود : با توجه به شرایط جوی استان و بروز حوادث احتمالی، طرح جهادی علاوه بر پایداری شبکه و جلوگیری از خاموشی ، باعث تامین برق پایدار و مطمئن برای مشترکین خواهد شد.