جمعی از مردم و مسئولان شهرستان لاهیجان برای پیشگیری از گسترش کرونا ورودی اصلی به این شهر را محدود کرده و مبادی ورودی را کنترل کردند.

گیل خبر/ به نقل از ایرنا؛ جوانان و مردمی که در ورودی  لاهیجان حضور یافته بودند به صورت خودجوش در کنار برخی از مقامات شهرستان خودروهای های پلاک غیر بومی را با اهدای گل و شکلات و شیرینی و توضیح شرایط موجود به خارج شهر هدایت می کردند.

امام جمعه لاهیجان در شب ولادت حضرت رسول اکرم (ص) وامام جعفر صادق (ع) که در جمع مردم در ورودی لاهیجان حضور یافته بود با بیان اینکه طولانی شدن مدت شیوع کرونا باعث خستگی کادر درمان شده است، گفت: با افزایش مسافرت ها در تعطیلات، شاهد روند افزایشی ابتلا و مرگ و میر در استان بوده ایم. 

حجت الاسلام  سلیمانی افزود : جمعی از جوانان لاهیجانی از امروز نسبت به کنترل مبادی ورودی اقدام می کنند.

وی اظهار کرد : این کنترل بصورت ارشادی است و آنان با اهدای گل و شیرینی به مناسبت اعیاد ربیع الاول از مردم میخواهند که با توجه به وضعیت وخیم شیوع کرونا به استان وارد نشوند و در لاهیجان اقامت نداشته باشند. 

امام جمعه لاهیجان افزود: از همه مسئولان می خواهیم تا به استان های مسافرخیز مانند گیلان و مازندران نگاه ویژه ای داشته باشند و همه مردم نیز با رعایت پروتکل های بهداشتی در کاهش شیوع این ویروس و مبتلایان به آن سهیم باشند.