گیل خبر/ سرویس ورزشی: طی جلسه ای که ساعاتی پیش برای تعیین تکلیف مدیریتی باشگاه سپیدرود برگزار شد سید مهدی آقازاده از فوتبالیستها و مربیان فوتبال گیلان به عنوان مدیرعامل جدید باشگاه انتخاب شد و حکم وی توسط کیومرث بیات مالک  باشگاه صادر شد. 

در این جلسه که با حضور مدیرکل  و مدیران ورزش و جوانان استان، فرماندار رشت و جمعی از پیشکسوتان باشگاه سپیدرود برگزار شد مقرر شد که طی چند روز اینده هیات مدیره باشگاه نیز انتخاب شود. 

گفته می شود تزریق مالی برای کمک به تیم سپیدرود طی روزهای اینده  از جمله تصمیم گیری های این جلسه بود.

گفتنی است مهدی آقازاده سابقه بازی در تیمهای سپیدرود، داماش و پگاه  و مربیگری تعدادی از تیمهای گیلانی را در کارنامه خود دارد. وی برادرزاده سردار سید علی اقازاده نماینده رشت در مجلس است.

هنوز تکلیف مالکیت باشگاه سپیدرود مشخص نشده است. قرار است این تیم  تا انتخاب مالک جدید به صورت هیات امنایی و تحت مدیریت سیدمهدی آقازاده و با هدایت سهیل حق شناس به کار خود ادامه دهد. گفتنی است به جزء حفظ تیم، بازشدن پنجره نقل و انتقالات از جمله اولویت های جدید هیات امنای باشگاه است.

 

سپیدرود که امسال در لیگ دسته دوم ایران حضور دارد با مشکلات فراوانی مواجه است و  به دلیل بدهی به بازیکنان و کادرفنی پیشین باشگاه خطر کسر امتیاز و سقوط  تیم را تهدید می کند.