هرمزی 2

گیل خبر/ سرویس ورزشی: علی رضا هرمزی از قهرمانان واترپلوی استان گیلان و کشور است که از سال 85 تا 95 به طور مستمر در تیم ملی حضور داشته است. وی در کارنامه ورزشی خود 3 مقام قهرمانی، 3 مقام دومی و 2 مقام سومی در لیگ برتر و همچنین 1 مقام نائب قهرمانی در جام حذفی را به همراه تیمهای مختلف واترپلو بدست اورده است.

وی که در سالهای اخیر از ورزش کناره گیری کرده است علت آن را بی توجهی مسئولین ورزش استان و همچنین عدم امکانات لازم برای ادامه ورزش می داند.

هرمزی در گفتگو با خبرنگار گیل خبر با اشاره به این که مدتها دچار افسردگی شده است خاطرنشان کرد: من ورزشکار این استان بودم و به نوبه خودم هم افتخار آوردم ولی هیچ توجهی به ما نشد. در این سالها واترپلوی ما در کشور قویتر شده و در آسیا نیز مقام سوم بدست آوردیم ولی در استان ما وضعیت برعکس است و ما درجا می زنیم.

وی افزود: شاهد آن هستیم که کسی رئیس هیات شنا، شیرجه و واترپلوی استان (پرویز گلریز) است که هیچ توجهی به ورزشکاران نمی کند. در طول این مدت نیز ندیدم که جلسه ای بگذارند و همیشه این هیات تعطیل است. در هیات شهرستان رشت هم کسی را منصوب کرده است که بعد از دو سال یک دسته چک ساده هم نگرفته است!

وی افزود: با خانم بخشی مدیرکل ورزش و جوانان استان گیلان هم صحبت کردم و وقتی مشکلات خودم را گفتم مدعی بودند که چرا به ما نگفتید. در حالی که من نباید به آن ها زنگ می زدم. با این حال وقتی درخواست کردم که شرایطی را فراهم کنند که بتوانم دوباره به ورزش برگردم و به مرز آمادگی برسم هیچ کاری نکردند. تنها یک کمک مالی یک میلیون تومانی برای من در نظر گرفتند که برای همان هم کلی زنگ زدند که شناسه واریز باید ثبت شود و خواستند شرکتی ثبت کنیم که یک میلیون تومان را انتقال دهند که در نهایت از خیر همان پول هم گذشتم. همچنین از معاون ورزش و جوانان خواستم استخری برای ما تهیه کنید که گفتند استخر نداریم. در گیلان واقعا به ورزشکاران توهین می کنند. ولی اگر کسی نورچشمی باشد هرکاری برایش انجام می دهند.


هرمزی ادامه داد: در مورد استخدامیها هم شاهد آن هستیم که برای ورزشکاران نزدیک به خودشان مسیر را هموار می کنند. از یک طرف دوستان کاراته ای استخدام می شوند که نوش جانشان ولی ما شاهدیم دوستانشان هم جذب می شوند. هیچ پوشش خبری هم برای ما داده نمی شود. با این وضعیت در ورزش استان را ببندند خیلی بهتر است.

این ورزشکار گیلانی با اشاره به عدم وجود استخر استاندارد واترپلو در استان خاطرنشان کرد: تنها استخر ما مربوط اداره گمرک است و ربطی به ورزش و جوانان ندارد. استخرهای بعدی هیچکدام استاندارد ورزش واترپلو نیست. استخر کوثر رشت که سالها محل آموزش و تمرین واترپلویی های استان است از سال 92 تعطیل و تخریب شده است و هرسال وعده می دهند که مشغول بازسازی آن هستند و این کار را نمی کنند.

وی افزود: همان زمان کسی گفته بود این استخر را با هشت میلیارد می خواهد بازسازی و درخواست کرده بود ده ساله در اختیارش قرار دهند که بعد از این ده سال می توانستند آن را بگیرند. ولی هیچ کاری نکردند و حالا این استخر روی دست اینها مانده است.

بازیکن سابق تیم ملی واترپلو گفت: گیلان همیشه از برترین استانهای واترپلوی کشور بود و ورزشکاران زیادی از آن در تیم ملی حضور داشتند. ولی حالا هیچ تیمی از استان در لیگهای مختلف واترپلو حضور ندارد. وضعیت شنا نیز بهتر از آن نیست. میثم سالمی دروازه بان بسیار فوق العاده ای است که اگر از سوی هیات حمایت می شد حالا دروازه بان اصلی تیم ملی واترپلو می شد. این وضعیتی است که برای ما ایجاد کردند و منجر به تعطیلی شنا و واترپلوی ما شده اند.

همرسانی کنید:

نظر شما:

security code