رئیس بازرسی فرماندهی انتظامی گیلان از صحت عمل و رد رشوه ۶۰ میلیون ریالی ماموران انتظامی ایست و بازرسی شهرستان رودبار خبر داد.


گیل خبر/ سید امیر شکوهی راد با تشریح اقدامات معاونت حمل و نقل و امور زیربنایی منطقه سه شهرداری رشت اظهار داشت : یکی از مسائل و مشکلات مهم شهروندان ، وضعیت آسفالت منطقه سه می باشد که بر همین اساس و طبق برنامه ریزی ها و همکاری سازمان عمران و بازآفرینی شهرداری رشت ، ترمیم و لکه گیری آسفالت شریان های اصلی و فرعی بلوار مدرس ، خرمشهر ، کشاورز ، چمران ، امام علی (ع) ، شهید عاطفی، بلوار کاج و خیابان شهدا و ... صورت پذیرفت.

دکتر شکوهی راد اذعان داشت : به رغم مشکلات موجود در حوزه مذکور، در شش ماه نخست سال در سطح منطقه سه شهر رشت ۲۸۱۵ متر مربع کفپوش و ۲۰۸۵ متر طول جدول گذاری شده است‌ و با عنایت به اینکه این منطقه در پیشبرد عقد قراردادها با فرمت جدید با بیش از ۱۸ استعلام پیشتاز است ، ادامه انجام پروژه های عمرانی و ترافیکی با قدرت بیشتری ادامه خواهد داشت.

معاون حمل و نقل و امور زیربنایی منطقه سه شهرداری رشت در پایان ضمن تشکر از صبر و بردباری شهروندان این منطقه جمع آوری آبهای سطحی ، اصلاح هندسی و ایمن سازی معابر ، ترمیم نوار حفاری را در کنار انجام پروژه های عمده تر نظیر توسعه لاین های کندرو و تعریض معابر به یاری مجموعه مدیریت شهری از دیگر پروژه های عمرانی سطح شهر رشت برشمرد.