یک سایت آلمانی خبر داد مشابه جریمه فدراسیون فوتبال ایران از سوی فیفا در انتظار چند باشگاه ایرانی است. این سایت مدعی شد: به دلیل تحریم‌ها یک بحران اقتصادی برای فوتبال ایران ایجاد شده است. علاوه بر این به دلیل تحریم‌های بانکی بین‌المللی، انتقال حقوق مربیان و بازیکنان خارجی در حال حاضر امکان‌پذیر نیست.

گیل خبر/ یک سایت آلمانی خبر داد مشابه جریمه فدراسیون فوتبال ایران از سوی فیفا در انتظار چند باشگاه ایرانی است.

به گزارش ایسنا و به نقل از سایت laola1، اخیرا فیفا، فدراسیون فوتبال ایران را در پرونده مارک ویلموتس مقصر شناخته است و بر این اساس باید ۶ میلیون یورو به این مربی پرداخت کند.

به دلیل ادامه بحران اقتصادی، اتحادیه فوتبال (سازمان لیگ) ایران جذب مربیان و بازیکنان خارجی را تا اطلاع ثانوی ممنوع کرده است. در همین راستا به دلیل بحران مالی موجود، باشگاه‌ها فقط مجاز به جذب بازیکنان و مربیان ایرانی حداقل برای فصل آینده هستند. با این حال، قانون جدید در مورد خارجی‌هایی که قبلاً قرارداد داشته‌اند اعمال نمی‌شود.

این سایت مدعی شد: به دلیل تحریم‌ها یک بحران اقتصادی برای فوتبال ایران ایجاد شده است. علاوه بر این به دلیل تحریم‌های بانکی بین‌المللی، انتقال حقوق مربیان و بازیکنان خارجی در حال حاضر امکان‌پذیر نیست.

دلیل دیگر قانون جدید، حکم فیفا در ماه آگوست بود که طبق آن فدراسیون فوتبال ایران فقط برای پنج ماه کار و چهار بازی رقابتی، به مارک ویلموتس باید بیش از شش میلیون یورو پرداخت کند.

البته مشابه جریمه فدراسیون فوتبال ایران از سوی فیفا در انتظار چند باشگاه ایرانی است.