بازدید مقام کشوری و کم کاری مدیرکل ورزش گیلان و نمایندگان رشت؛
۱۳۹۹/۰۴/۰۸ ۱۱:۱۱ چاپ

گیل خبر/ سرویس ورزشی: مدیر عامل شرکت توسعه و نگهداری اماکن ورزشی روز گذشته به دعوت و درخواست نماینده بندرانزلی از استادیوم تختی انزلی بازدید کرد و وعده داد که این استادیوم تا پایان سال 1400 مورد بهره برداری قرار گیرد. این بازدید در حالی صورت گرفت که تا پیش از این قرار بود دو استادیوم عضدی و سردار جنگل رشت نیز مورد بازسازی قرار بگیرند. اما ظاهرا نه برای مدیرکل ورزش و جوانان استان گیلان این موضوع اهمیت داشت، نه سه نماینده رشت و نه رئیس هیات فوتبال گیلان که سال ها شعار سرپوشیده شدن سقف ورزشگاه های رشت و انزلی را به زبان می آورد.

جالب است این مقام کشوری جهت ملاقات با استاندار گیلان هم حضور پیدا کرد اما حاضر نشد از پروژه های ورزشی باقیمانده استان گیلان بازدید به عمل آورد. به نظر می رسد برش مدیرکل ورزش جوانان گیلان نیز در حدی نبود که این درخواست را از ایشان داشته باشد. ظاهرا تا پیگیری ها و درخواست های نمایندگان مجلس نباشد این مقام نه چندان بلندپایه کشوری علاقه ای برای بازدید و پیگیری ندارد. سه نماینده رشت نیز که ظاهرا این روزها بیشتر دنبال مسائل کوچک و بازدیدهای نه چندان دارای اهمیت هستند و رئیس هیات فوتبال استان نیز در طول چند ماه گذشته کمتر رویت شده است.
البته استادیوم تختی انزلی نیز در دوره نماینده پیشین با کمترین سرعت ممکن در حال بازسازی بود. حال شاید حضور نماینده جدید بتواند به آن سروسامان دهد. ولی مهمتر از آن این است که چنین بازدیدهایی عیار افراد مختلف و میزان توانمندیشان را بیشتر نشان می دهد. البته شاید کلا ورزشگاه عضدی و سردار جنگل قرار نیست دوباره بازسازی شود و قرار است به همین منوال باقی بماند. پس مشخص نیست آن همه وعده وعید برای باز زنده سازی این دو ورزشگاه برای چه صورت می گرفت؟ خود این مقام مسئول نیز این همه راه آمده است و حاضر نشده به ورزشگاه های دیگر استان و نگاهی بیندازد و وظایف شرکت تحت مدیریت خود را بررسی کند.

شاید یکی مثل مریم بخشی باید سرانجام به نتیجه برسد که آیا فقط می خواهد با استفاده از نمایندگان مجلس مقام خود را حفظ کند و یا روی توانمندیهای خود بایستد. وگرنه با این وضعیت خود نمایندگان هستند که در واقعیت مدیریت ورزش و جوانان گیلان را برعهده دارند.