نماینده مردم رشت در مجلس گفت: از دادستان انقلاب و رئیس دادگستری گیلان درخواست اشد مجازات برای کسانی دارم که در این قتل شریک بوده‌اند.

گیل خبر/ به گزارش خبرگزاری فارس، جبار کوچکی نژاد نماینده مردم رشت در مجلس شورای اسلامی عصر امروز (چهارشنبه 21 خرداد) طی تذکر شفاهی به رئیس سازمان صدا و سیما در صحن علنی مجلس اظهار داشت: در همه دستگاه‌ها سعی می‌کنند کارکنان خود را‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ ارتقاء دهند اما صدا و سیما برعکس عمل کرده است.

وی توضیح داد: کسانی که در صدا و سیما 10 الی 15 سال سابقه کار داشته‌اند و نیروی قراردادی سازمان بودند این قراردادها لغو شده و به صورت ساعتی و شرکتی درآورده‌اند، بنابراین انتظار داریم که از کارکنان صدا و سیما دفاع کنید.

نماینده مردم رشت در مجلس شورای اسلامی در تذکر به وزیر راه و شهرسازی، رئیس سازمان محیط زیست، وزارت کشور، وزارت جهاد کشاورزی و علوم پزشکی است. جمعیت گیلان یک روز تعطیل می‌شود از 2 میلیون و 500 هزار جمعیت به 7 میلیون نفر می‌رسد یعنی 3 برابر می‌شود و ما شرمنده مردم خودمان هستیم که این دستگاه‌ها نمی‌توانند خدمات بدهند و عزیزانی که از شهرهای دیگر نیز به شهرهای گیلان مسافرت می‌کنند در تنگنا قرار می‌گیرند، به ویژه در مقطعی که بحث کرونا و... ایجاد کرده است.

کوچکی نژاد طی تذکری به وزیر جهاد کشاروزی گفت:‌ اکنون فصل برداشت برنج است بنابراین طبق قانون که باید 3 ماه قبل و بعد از برداشت برنج حق توزیع برنج را‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ ندارند، بنابراین جلوی واردات برنج را‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ بگیرند.

وی به قتل رومینا اشرفی اشاره و تأکید کرد: قتل مظلومانه دختر تالشی که همه مردم کشور را‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ نگران کرد، من از دادستان انقلاب و رئیس دادگستری گیلان درخواست اشد مجازات برای کسانی دارم که در این قتل شریک بوده‌اند.

همرسانی کنید:

نظر شما:

security code