آیت الله فلاحتی در خطبه های عیدفطر:
۱۳۹۹/۰۳/۰۴ ۱۲:۱۳ چاپ

امام جمعه رشت در خطبه‌های نماز عید فطر گفت: دولت و مجلس سیاسی‌کاری را کنار گذاشته و برای رفع معضلات مردم همگرایی داشته باشند.

گیل خبر/ آیت‌الله رسول فلاحتی، نماینده، ولی فقیه در گیلان در خطبه‌های نماز عید فطر که امروز در حسینیه حضرت ابوالفضل (ع) سپاه قدس گیلان در رشت برگزار شد، با تبریک عید سعید فطر گفت: یک ماه بندگی خدای متعال را انجام دادیم و پروردگار این عید بزرگ را نصیب ما کرد.

او بزرگترین دستاورد ماه رمضان را انجام واجبات و ترک محرمات عنوان کرد و افزود: هر جا مسلمانان به احکام الهی عمل کردند، به موفقیت رسیدند.

امام جمعه رشت یادآور شد: انسان با انجام واجبات و ترک محرمات به معرفت الهی می‌رسد.

آیت‌الله فلاحتی به نامگذاری سال ۱۳۹۹ به سال “جهش تولید” اشاره کرد و گفت: رهبر معظم انقلاب از تلاش‌های انجام شده در سال ۱۳۹۸ به طور اجمالی ابراز رضایت کردند، اما به آن افقی که جامعه اسلامی در نظر داشت، نرسیدیم.

او تصریح کرد: امیدواریم در سال جهش تولید با توجه به شرایط اقتصادی جامعه و نیاز‌های داخلی و خارجی که وجود دارد، مسئولان مربوطه بتوانند جهش تولید را محقق کنند.

نماینده، ولی فقیه در گیلان با تاکید براینکه دولت و مجلس سیاسی‌کاری را کنار بگذارند و برای رفع معضلات مردم همگرایی و وحدت داشته باشند، اظهار کرد: مردم از گرانی‌ها و وضعیت موجود نگرانند.

آیت‌الله فلاحتی ادامه داد: البته منکر پیشرفت‌ها و رشد جامعه در بخش‌های مختلف پس از انقلاب تاکنون توسط دولت‌ها نیستیم، زیرا درجا نزدیم و پیشرفت‌های بسیاری داشتیم، اما توقع مردم بیش از این است.

او وعده‌های دولتمردان را بیش از فعالیت‌های انجام شده دانست و بیان کرد: اگر اختلاس‌ها، دزدی‌ها و سوء مدیریت‌ها نبود، آن‌قدرمنابع داخلی داریم که موجب رشد و توسعه بیشتر کشور شود.

امام جمعه رشت با اشاره به آمادگی حضور مردم در عرصه‌های مختلف گفت: مردم در رزمایش مواسات برای کمک به نیازمندان به منظور لبیک به ندای رهبر معظم انقلاب جهادی عمل کردند.

آیت‌الله فلاحتی همچنین با تبریک سالروز آزادسازی خرمشهر و گرامیداشت یاد و خاطره شهدای این عملیات تصریح کرد: ۲۶۰ نفر از شهدای آزادسازی خرمشهر اهل گیلان بودند.

نماز عید فطر صبح امروز به امامت آیت الله رسول فلاحتی، نماینده ولی فقیه در گیلان و امام جمعه رشت با حضور اقشار مختلف مردم در حسینیه حضرت ابوالفضل (ع) سپاه قدس گیلان برگزار شد.

همرسانی کنید:

نظر شما:

security code