نماینده منتخب رودسر و املش طی صدور پیامی از زحمات رزمندگان خط مقدم مقابله با کرونا تشکر کرد.


گیل خبر/ حجت الاسلام و المسلمین محمد صفری نماینده منتخب رودسر و املش در مجلس شورای اسلامی طی پیامی نوشت:

“بِسْمِ اللهِ الرَّحْمَنِ الرَّحِیمِ”
یا مَنْ اِسْمُهُ دَوآءٌ وَ ذِکْرُهُ شِفآءٌ یا مَنْ یَجْعَلُ الشِّفاءَ فیما یَشاءُ مِنَ الاَْشْیاءِ

پرستاران، پزشکان و کارکنان محترم درمانی

سلام علیکم

کادر پزشکی و پرستاران عزیزمان، رزمندگان خط مقدم مقابله با ویروس کرونا هستند که بنده به نوبه خودم از همه این عزیزان که با از خودگذشتگی و تلاش‌های شبانه‌ روزی، مدافعان سلامت مردم هستند، تشکر و قدردانی می‌کنم؛

اینجانب اجازه می‌خواهم امروز نه به عنوان نماینده منتخب مردم شهید پرور شهرستانهای رودسر و املش در یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی بلکه به‌عنوان یک طلبه، چند سطری به‌منظور سپاس از حضور خستگی‌ناپذیرتان در خط مقدم حفظ و حراست از سلامتی مردمی بنویسم که به‌وقت نجات جانشان، نه از دین شان می‌پرسید و نه از ملیت شان؛ آنچه که بیش از همه، به مردم و جامعه آرامش می‌دهد تلاش بی وقفه و شبانه روزی و جهادی جامعه بزرگ بهداشت و درمان است و در روزهایی که نه دستی به دوستی و نه آغوشی به گرمی نمی‌تواند حتی برای عزیزترین عزیزان باز شود، بی‌پروا دست شفا به‌سوی بیماران دراز می‌کنید و پذیرایشان هستید به قیمت جان! بی شک همه مردم قدردان این خدمات ایثارگرانه شما هستند.

خاطرتان هست وقتی می‌پرسیدند می‌خواهید چه کاره شوید با چه ذوق و شوقی و با انگشتی اشاره به آسمان می‌گفتید: دکتر، پرستار

امروز هم به‌یقین می‌توانم بگویم که این موهبت و مسئولیت اگرچه از پی سال‌ها تلاش خستگی‌ناپذیرتان به‌دست‌آمده، اما به‌یقین برداشتن درد از دل دردمندان و پرستاریشان تا پای جان! مسئولیتی نبوده که خداوند به بهای آموختن کتاب و جزوه به شما هدیه کند؛ بلکه بی‌گمان، انگشتی از آسمان به شما اشاره‌کرده! شما برگزیده ‌شده‌اید برای همین روزهای سخت! برای همین روزهای تنهایی و برای روزهایی که انسان در جستجوی رحمت الهی در زمین دست به آسمان است و امیدوار!

بگذارید برایتان بنویسم: فرزندان عزیز ایران، صبر و استقامتتان، پایداری و مقاومتتان، گذشت و فداکاریتان در این روزهای سخت، هرگز فراموشمان نخواهد شد. امروز روز سخت امتحان است و شما به فضل الهی و با دعای همه مردم شریف میهن عزیزمان ایران و دعای پرخیر برکت پدران و مادران شهیدان والامقام، از این امتحان الهی نیز سربلند و سلامت بیرون خواهید آمد.

والسلام وعلیکم و رحمه الله وبرکاته

محمد صفری ملک میان
نماینده منتخب مردم شریف شهرستان های رودسر و املش در یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی