استاندار گیلان در جلسه ستاد مقابله با کرونا ویروس تأکید کرد؛
۱۳۹۸/۱۲/۱۲ ۱۲:۲۱ چاپ

استاندار گیلان ضمن قدردانی از اطلاع رسانی رسانه های جمعی، فعالان مدنی و اجتماعی، سمن‌ها، صدا وسیما و نیز مردم که در انتشار مفاهیم موثر آموزشی در بستر فضای مجازی مشارکت داشته اند، از دست اندرکاران این حوزه خواست تا ضمن استمرار فعالیت در این بخش، به صورت مبتکرانه و خلاقانه تلاش های بی وقفه کادر درمانی فداکار ، پزشکان، پرستاران و نیروهای خدماتی را به عنوان افراد حاضر در خط مقدم مقابله با کرونا ویروس منعکس کنند.

گیل خبر/ به گزارش پایگاه اطلاع رسانی استانداری گیلان؛ دکتر ارسلان زارع یکشنبه شب در جلسه ستاد مقابله با کرونا ویروس با اشاره به اینکه بیمارستان های رازی و رسول اکرم (ص) رشت با ظرفیت کامل در اختیار بیماران مبتلا به کرونا ویروس هستند، افزود: بالغ بر یک هزار و 500 تخت در حال حاضر به این موضوع اختصاص پیدا کرده که امیدواریم بیمارستان 231 تختخوابی تالش نیز با تجهیز شدن طی روزهای آینده آماده پذیرش بیماران شود.

وی با بیان اینکه از تمامی ظرفیت های درون استانی برای پشتیبانی از نیازمندی های دانشگاه علوم پزشکی استفاده می کنیم، اظهار کرد: کلیه موارد کشف شده توسط تعزیزات حکومتی و مقامات قضایی از جمله تجهیزات پزشکی، ماسک، دستکش و مواد ضدعفونی کننده تحویل دانشگاه علوم پزشکی می شود تا به نحو مقتضی در اختیار شبکه توزیع قرار می‌گیرد.

نماینده عالی دولت در گیلان با قدردانی از همکاری شایسته مردم شریف استان مبنی بر کاهش ترددها و حضور بیشتر در منازل، گفت: انتظار دارم کماکان با توجه به توصیه های پزشکی نسبت به رعایت موارد بهداشتی و مراقبتی اقدام و تا حد امکان منازل خود را ترک نکنند.

وی همچنین به بخشنامه کشوری مبنی بر تمدید تعطیلی مراکز فرهنگی، سینماها و نیز مسابقات ورزشی بدون حضور تماشاچی تا 16 اسفندماه اشاره کرد.

استاندار گیلان به پیش بینی تمهیدات لازم برای راه اندازی و مکان یابی استقرار یکصد تخت توسط بخش درمان تأمین اجتماعی تا هفته آتی اشاره و خاطرنشان کرد: دبیرکل جمعیت هلال احمر نیز برای استقرار 200 تخت و نیز همکاری نیروهای داوطلب و تجهیزات موردنیاز اعلام آمادگی کرده است.

وی با تقدیر از همکاری بخش خصوصی در مسیر خدمت به مردم، گفت: انتظار ما از بیمارستان های بخش خصوصی این است تا به منظور همکاری مضاعف با بخش درمان، تخت های بیشتری را در اختیار مبتلایان کرونا ویروس قرار دهند.

وی همچنین ضمن قدردانی از اطلاع رسانی رسانه های جمعی، فعالان مدنی و اجتماعی، سمن‌ها، صدا وسیما و نیز مردم که در انتشار مفاهیم موثر آموزشی در بستر فضای مجازی مشارکت داشته اند؛ از دست اندرکاران این حوزه خواست تا ضمن استمرار فعالیت ها در این بخش، به صورت مبتکرانه و خلاقانه تلاش های بی وقفه کادر درمانی، پزشکان، پرستاران و نیروهای خدماتی را به عنوان افراد حاضر در خط مقدم مقابله با کرونا ویروس منعکس کنند.

همرسانی کنید:

نظر شما:

security code