فرماندار املش مطرح کرد:
۱۳۹۸/۱۲/۰۷ ۲۰:۵۷ چاپ

رنجبر فرماندار شهرستان ضمن ابراز نگرانی از قطعی های مکرر آب در شهرستان و انتقاد از مدیران استانی آب گفت: ما در شهرستان املش در طول سال حدود ۱۰۰ روز قطعی آب داریم و این در شان مردم شهرستان املش نیست.

گیل خبر/ مهندس رنجبر اظهار داشت : با توجه به استعلام از مسئولین مربوطه رفع مشکل آب منوط به چند مورد است : از جمله رفع مشکل تصفیه خانه طول لات رودسر که معلوم نیست مسئولین استان کی به داد مردم برسند و مشکل این تصفیه خانه را حل نمایند؟

مورد دیگر حفر حداقل چهار حلقه چاه آب است که از دست اندرکاران آب استان بطور جدی درخواست داریم برای رفع مشکلات ناشی از کمبود آب اهتمام جدی را در حوزه تامین اعتبار و تخصیص آن به شهرستان داشته باشند.

رنجبر گفت : با توجه به مشکلات قطعی آب بعنوان یک خادم از روی مردم املش شرمنده و عذرخواهم ، بنده از صبر و حوصله مردم در حوزه مشکلات قطعی آب شرمنده ام! مگر چقدر می شود از مردم درخواست همراهی و همدلی کرد ؟

فرماندار املش گفت: مدیرعامل آبفای استان راهی برای رفع مشکل و دغدغه بی آبی و قطعی آب پیدا کند! مردم در شهرستان خصوصا روستاهای اطراف به محض بارندگی مشکلات عدیده ای در حوزه آب دارند.

وی اظهار داشت: شهرستان املش یک روستا نیست که در صورت قطعی آب بتوان با یک تانکر آب مشکل قطعی آب را حل کرد یک شهرستان است مگر می شود پس از هر بارندگی مختصر به مردم بگوئیم به دلیل بارش باران آب شهرستان قطع است؟ این مشکل هیچ توجیهی ندارد حتما باید مسئولان استانی با تخصیص اعتبارات لازم فکری به حال آب شهرستان بکنند.

رنجبر در پایان گفت: به واسطه همین مشکل با دکتر زارع استاندار محترم، مهندس مقدم معاون هماهنگی امور عمرانی و مسئولین ذیربط بصورت تلفنی صحبت کرده ام لذا به مردم فهیم و نجیب شهرستان قول می دهم تمام تلاش خود را می نماییم تا به نحوی با دریافت تانکرهایی با ظرفیت ۱۰ و ۱۳ هزار لیتری از شهرستان های همجوار بتوانیم مخازن آب شهرستان را پر کنیم تا فعلا بصورت موقت مشکل قطعی آب را حل نماییم. زیرا موضوعی که اکنون بسیار حائز اهمیت است این است که اکنون در حال مبارزه جدی با ویروس موسوم به کرونا هستیم از طرفی همه مسئولین شهرستان ،کارشناسان ، پزشکان و وزارت بهداشت بطور مکرر مردم را به شست و شوی مداوم دست و صورت توصیه می نماییم این در حالی است که مردم آب ندارند تا نسبت به مقابله با این ویروس اقدام نمایند معهذا بار دیگر با تاکید فراوان از مسئولان استانی درخواست عاجل داریم به نحوی مقتضی مشکل قطعی آب مردم خوب،نجیب و فهیم شهرستان املش را مرتفع نمایند که این حق این مردم است.