پیروزی شهرداری آستارا در دربی گیلان تا صدرنشینی چوکا در لیگ 2

هفته هجدهم رقابت‌های لیگ دسته دوم با برتری شهرداری آستارا مقابل همنام فومنی و صدرنشینی چوکا در شهربابک خاتمه یافت.

گیل خبر/ هفته هجدهم رقابت‌های لیگ دسته دوم فوتبال با برگزاری ۱۴ دیدار در شهرهای مختلف به پایان رسید و پیروزی شهرداری آستارا در دربی گیلان و صدرنشینی چوکا در شهربابک حسن ختام بازی تیم‌های گیلانی در این هفته بود.

 

 

پیروزی مرزداران در دربی گیلان

دو تیم فوتبال شهرداری آستارا و شهرداری فومن در هفته هجدهم گروه الف رقابت‌های لیگ دسته دوم در ورزشگاه وحدت آستارا به مصاف یکدیگر رفتند.

ترکیب تیم فوتبال شهرداری آستارا:

آیدین مسعودی، پویا عزیزپور، رضا فخری، سعید دلاور، امیر تیزرو، محمد آزادطلب، مهرگان گلبرگ، امین حقده، اشکان پارسا، پژمان ثباتی و ابراهیم بزرگی.

سرمربی: حسن اشجاری

 

 

ترکیب تیم فوتبال شهرداری فومن:

نیما عزیزی، مسعود نوری، سامان فرزام پور، امیرحسین روشن، محمدرضا حبیبی، فرهان فرهادی، مهیار نازی پور، مهدی دلاور زاده، محمد قاسمی، پژمان نجاتی و حسین محبی.

سرمربی: محسن نصر

فومنی‌ها که در قعر جدول جای خوش کرده‌اند با تغییر سرمربی امیدوار به تغییر روند نامطلوب تیمشان هستند، در سوی مقابل شهرداری آستارا به پشتوانه هوادارانش نمی‌خواهد سه امتیاز دربی را از دست داده و از کورس مدعیان صعود به لیگ یک عقب بیافتد.

تیم میزبان بازی را هجومی آغاز کرده و در نیمه نخست مسابقه با دابل پژمان ثباتی و تک‌گل رضا فخری از رقیب فومنی پیش افتاد؛ شاگردان اشجاری در نیمه دوم یک‌بار دیگر توسط مهرگان گلبرگ به گل رسیدند.

شهرداری فومن که نمی‌خواست شکست سنگینی را متحمل شود با دابل مرصاد فلاح نژاد دو گل از گل‌های دریافتی را پاسخ داد؛ دیدار دو تیم در پایان با نتیجه چهار بر دو به سود شهرداری آستارا خاتمه یافت.

تیم فوتبال شهرداری آستارا با کسب پیروزی در دربی ۳۲ امتیازی شده و در مکان چهارم جدول ایستاد؛ در سوی مقابل شهرداری فومن در امتیاز هفت باقی‌مانده و در قعرنشین جدول است.

نتایج کامل دیدارهای هفته هجدهم رقابت‌های لیگ دسته دوم – گروه الف:

میلاد مهر تهران ۱ – شهید قندی یزد ۱

کاسپین قزوین ۰ – فولاد نوین اهواز ۱

شهرداری آستارا ۴ – شهرداری فومن ۲

شهرداری همدان ۲ – اترک بجنورد ۱

کارون اروند خرمشهر ۰ – امید گناوه ۳

مس نوین کرمان ۱ – استقلال ملاثانی ۰

خیبر خرم‌آباد ۱ – آوالان کامیاران ۱

 

 

تثبیت صدرنشینی چوکا با کسب نخستین پیروزی دور از خانه در شهربابک

دو تیم فوتبال چوکا تالش و مس شهربابک در هفته هجدهم رقابت‌های لیگ دسته دوم و از گروه ب این رقابت‌ها در ورزشگاه مس شهربابک به مصاف یکدیگر رفتند.

شاگردان فرشاد پیوس ۴۶۰ روز است پیروزی دور از خانه را تجربه نکرده و می‌خواهند با طلسم شکنی در شهربابک، صدرنشینی خود را در رقابت‌های لیگ دسته دوم تثبیت کنند.

تیم میزبان بازی را بهتر آغاز کرده و توسط سعید مرتضوی مهاجم رشتی خود به گل رسید ولی این چوکا بود که توسط جواد مولایی بازی را به‌تساوی کشاند؛ گل به خودی بازیکنان مس باعث شد چوکا نیمه نخست را با برتری دو بر یک به پایان برساند؛ نتیجه‌ای که در پایان مسابقه نیز بر روی اسکوربورد ورزشگاه نقش بربست و سه امتیاز شیرین دور از خانه را به‌حساب چوکایی‌ها واریز کرد.

تیم فوتبال چوکا تالش با کسب پیروزی دو بر یک مقابل مس شهربابک ۳۵ امتیازی شده و بر صدر جدول بوسه زد؛ تیم‌های فوتبال پاس همدان با ۳۰ و شهرداری ماهشهر با ۲۶ امتیاز به ترتیب در مکان‌های دوم و سوم جدول قرار گرفتند.

نتایج کامل دیدارهای هفته هجدهم رقابت‌های لیگ دسته دوم – گروه ب:

مس شهربابک ۱ – چوکا تالش ۲

شهدای بابلسر ۱ – پاس همدان ۱

شهدای رزکان کرج ۰ – شهرداری ماهشهر ۱

سردار بوکان ۰ – نفت و گاز گچساران ۰

بعثت کرمانشاه ۲ – شهرداری بم ۱

ایران جوان بوشهر ۱ – نفت امیدیه ۰

ملی حفاری اهواز ۱ – شهرداری بندرعباس ۱

به گزارش فارس، تیم فوتبال چوکا تالش در هفته نوزدهم رقابت‌های لیگ دسته دوم به مصاف سردار بوکان، تیم فوتبال شهرداری آستارا در گناوه به مصاف امید این شهر و تیم فوتبال شهرداری فومن برای نخستین بار در فصل جاری در ورزشگاه آزادی فومن به مصاف شهرداری همدان می‌رود.

همرسانی کنید:

نظر شما:

security code