از جذابیت های زنانه تا آهنگ های «مردانگی»؛
۱۳۹۸/۰۹/۲۵ چاپ
گیل خبر/ سرویس سیاسی: تبلیغات و شعارهای  عجیب و غریب در ایام انتخابات از جمله مسائلی است که در چند انتخابات گذشته به وفور دیده شده است. این مساله بیشتر از سوی کاندیداهای گمنام و یا کمتر شناخته شده صورت می گیرد که در جلب توجه افکار عمومی موثر است. استفاده از نمادهای عجیب و غریب ، شعارهایی با مضامین ترانه های لس آنجلسی یا آن ور آبی، استفاده از جذابیت های بصری به خصوص در مورد کاندیداهای زن، جلب ترحم با استفاده از لباس پاکبانان یا بوسیدن دست رفتگران شهرداری، فیلم های تبلیغاتی با استفاده از خوانندگان مشهور و استفاده از جملات قصار همچون « شیر نر و ماده ندارد» نمونه هایی از تبلیغات عجیب و غریب کاندیداها در ادوار گذشته انتخابات بوده است. هرچند برای بسیاری از مردم نوع تبلیغات موسوم به «عجیب و غریب» مشمئزکننده به نظر می رسد اما شاید تنها راه چاره شناسایی یک کاندیدا نیز استفاده از همین نحوه تبلیغاتی  است. وگرنه مشخص است در عرض یک هفته چندان نتوان روی شناخت یک کاندیدای گمنام کار کرد. البته در گیلان افراد شاخصی نیز بودندکه از نحوه تبلیغات عجیب استفاده کردند. به طور مثال می توان به آهنگ انتخاباتی نماینده سابق فومن و تالش با یک تم شاد تالشی اشاره کرد. همچنین برای  یکی از کاندیداهای صومعه سرا نیز به تازگی با آهنگ « مرد» فرهاد مهراد، یک فیلم تبلیغاتی ساخته شده است که در واقع او را منجی شهرستان معرفی کرده است که از وضعیت فعلی ناراحت است. در زیر نگاهی داشتیم به کاندیداهای عجیب و غریب در ادوار گذشته انتخابات و یادآوری این موضوع که این روزها هرکسی به شما سلام کرد و حتی قصد روبوسی کرد بدانید انتخابات نزدیک است! در آینده بیشتر در این رابطه می نویسیم.       [gallery ids="449711,449712,449713,449714,449715,449716,449717,449718,449719,449721,449722,449723,449724,449725,449726,449727,449728"]  

به اشتراک بگذارید:

نظر شما:

security code