به گزارش گیل خبر، در این یادداشت آمده است:

در هفته گذشته خانم خبرنگار یکی از رسانه های ملی تماسی با بنده داشت و صحبت هایی فی مابین بنده و ایشان به جهت توجیه وی که دارای ذهنیت منفی نسبت به کرسی نمایندگی مجلس بود و به دور از فضای رسانه ای و صرفاً برای اقناع ایشان صورت پذیرفت که به هر دلیل بخشی از این مکالمه (منقطع شده) توزیع شد و موجبات سوء تفاهم در بخش هایی از جامعه را فراهم نمود که لازم است موارد ذیل تقدیم هموطنان و همشهریان عزیز گردد.

1- صوت کامل نیست (منقطع شده است) و هر صحبتی تقطیع و برش داده شود قطعاً شنونده و خواننده را دچار مشکل می کند. بنده در بخش هایی متذکر شدم که ما نمایندگان از ابتدا خود را وقف ملت نموده ایم و از ابتدای ورود به این راه (نمایندگی مجلس) در گلزار شهدا حاضر شده و با همرزمان قدیمی ام عهدی بستم که ما جامانده از قافله شهدا هر چه در توان داریم برای این ملت مظلوم هزینه می نماییم و تمام تلاشم را نمودم که اینگونه بشود (ان شاء الله که شرمنده شهدا نشویم) و در این مسیر هیچگاه به فکر جسم و مال و خانواده ام همانند هشت سال دوران دفاع مقدس نبودم.

یکی از زمینه های بروز فساد تنگ نظری است

2- اینکه احدی مشکلی را مطرح کند دلیلی ندارد که این گونه فرض شود که گوینده هم همان مشکل را دارد؛ بنده هیچ گاه به دنبال حقوق و مزایا نبوده و نیستم و نخواهم بود و آنچه که اعتقاد دارم این است که لزومی ندارد همه مدیران و نمایندگان و وزرا و مسئولین را موظف بدانم که همانند من فکر کنند و زندگی کنند. بنده به جهت تجربه و سوابقی که دارم اعتقاد دارم در صورت عدم پرداخت حقوق مناسب در هر رده و هر مقامی قطعاً بسترهای فساد ایجاد می شود یا به عبارتی یکی از زمینه های بروز فساد بعضاً تنگ نظری هاست. در سوابق اجرایی و مدیریتی بنده که اگر تحقیق و تفحص شود ملاحظه می شود که اولویتم همیشه ارتقاء سطح معیشت و رفاه ابواب جمعی و مدیران تحت نظرم بوده است.

متأسفم که به دلیل خصومت های سیاسی مجبور به ارائه گزارش عملکرد شدم

3- سوابق پیگیری ها و صحبت های اینجانب در طول زمان نمایندگی ام اثبات این مدعاست که همیشه و در هر حال مدافع حقوق ملت در صنوف مختلف از جمله فرهنگیان، بازنشستگان، کارگران و کشاورزان و غیره بوده ام و متأسفم که برخی خصومت های سیاسی موجب آن گشته که برای اثبات آن مجبور به ارائه گزارش عملکرد باشم.

4- ذکر الفاظی در آن مذاکره تلفنی، بیان مقایسه سختی و راحتی بعضی از کارها بود و صرفاً یک عبارت تشبیهی بوده وگرنه کدام عقل سلیمی می پذیرد که استاد یا مدرس دانشگاه در محفل علم و دانش می خوابد و دستمزد می گیرد. تقریبا تکرار این عبارت غیررسمی صرفاً جنبه بزرگنمایی و انتقام جویی سیاسی را دارد ولاغیر.

5- مجبورم به مردم شریف ایران عرض کنم متأسفانه به دلیل جوسازی های سیاسی تا بدان جا پیش رفته ایم که نمایندگان مجلس جهت ارائه خدمات مطلوب به مردم و پاسخگویی به تقاضای موکلین خود متقاضی خدمات و امکانات دولتی در حد حداقل یک بخشدار ساده می باشند و نمی توان بدون حداقل امکانات لازم پاسخگوی حجم بالای به حق موکلین بود و باید به دور از رفتارهای عوام فریبانه و پوپولیستی امکانات حداقلی سخت افزاری برای نمایندگان فراهم نمود.

6- اینجانب توفیق حضور در 8 سال دفاع مقدس را داشته و قاطبه مناطق جنگی و بعضی از عملیات ها را درک نمودم و توفیق درجه ایثارگری و جانبازی با 70 درصد از کارافتادگی در منطقه عملیاتی شلمچه را دارم و هنوز ترکش های دشمن خصیم در بدن و کمر بنده موجود است و اگر به دنبال دنیا بودم قطعاً ضمن اینکه بر صندلی چرخدار (ویلچر) تکیه نمی زدم مشاغل و حرفه های دیگری را انتخاب می نمودم نه اینکه وارد حوزه نمایندگی شوم که در این شرایط اقتصادی پاسخگویی و کسب رضایتمندی موکلین کار ساده ای نیست.

7- اینجانب علیرغم اینکه همه توانمندان حوزه اقتصادی را توصیه و تشویق می کنم که به فعالیت های اقتصادی بپردزاند اما در طول عمرم به جز امور مدیریت اجرایی آن هم در حوزه شهدا و ایثارگران و دانشگاه هرگز مستقیم و غیرمستقیم در هیچ فعالیت اقتصادی شرکت نداشته و ندارم و ادعا دارم در زندگی من یک ریال مال حرام وجود ندارد! و سعی و تلاش کردم مدال جانبازی و ایثارگری را حفظ نموده و تحت هیچ عنوان آن را به فروش نرسانم که به قول دکلمه عنوان شده در فیلم از کرخه تا راین بنده اصلا تاجر خوبی نبوده و نیستم.

از خداوند باری تعالی برای همگان رعایت اخلاق و خداترسی و رعایت تقوا و دین داری را خواستارم و از بعضی از بداخلاقی ها . بی دینی ها به خدای یکتا و متعال پناه می برم و از او یاری می جویم!/

                                           

غلامعلی جعفرزاده ایمن آبادی

سه شنبه ۵ دی ۱۳۹۶