با اهدای عضو بعد از مرگ مغزی؛
۱۳۹۶/۰۵/۱۵ ۱۲:۲۹ چاپ
اختصاصی گیل خبر، جابر کوچکی نژاد که صبح دیروز بر اثر سکته مغزی به بیمارستان پورسینا منتقل شده بود بعد از 24 ساعت حضور  و با اهدای عضو توسط اعضای خانواده  دعوت حق را لبیک گفت.
این سرهنگ بازنشسته سپاه ژاسداران انقلاب اسلامی در گذشته سابقه 72 ماه عضویت جبهه در دفاع مقدس و  مسئولیت  معاونت آماد و پشتیبانی قرارگاه لشکر 52 قدس را بر عهده داشت.
او همچنین بعد از دفاع مقدس به عنوان وکیل پایه یک دادگستری، مشاور امور حقوقی و امور اوقافی اداره کل اوقاف و امور خیریه استان گیلان مشغول به فعالیت بوده است.
مرحوم کوچکی نژاد همچنین عضویت در شورای مرکزی جمعیت ایثارگران انقلاب اسلامی استان گیلان و ریاست سابق هیئت کوهنوردی و صعودهای ورزشی استان گیلان را در کارنامه سیاسی و اجتماعی و ورزشی خود داشت.
مراسم تشییع و خاک سپاری پیکر آن مرحوم پس از اهدای عضو در زادگاهش روستای ارم سادات از توابع دهستان ضیابر(صومعه سرا) برگزار می گردد و ضمناً تاریخ و زمان مراسم خاک سپاری و تشییع پس از اعلام نظر خانواده متعاقباً به اطلاع خواهد رسید.

گیل خبر، ضایعه درگذشت مرحوم جابر کوچکی نژاد را به خانواده آن مرحوم به ویژه مهندس جبار کوچکی نژاد نماینده رشت در مجلس شورای اسلامی تسلیت می گوید و علو درجات برای آن مرحوم  و صبر جزیل برای بازماندگان را آرزو مند است