رییس منایع طبیعی و آبخیزداری صومعه سرا خبر داد
۱۳۹۳/۰۴/۰۱ ۲۰:۰۰ چاپ
به گزارش گیل خبر  رییس منایع طبیعی و آبخیزداری صومعه سرا از رفع تصرف 6 هزار و 900 متر مربع از اراضی ملی این شهرستان خبر داد. ابراهیم فرجی با بیان اینکه عده ای زیاده حواه شش هزارو 900 متر مربع از اراضی ملی روستای سیاه درویشان را تصرف و محصور کرده بودند، اظهار کرد: عوامل یگان حفاظت منابع طبیعی  با  هماهنگی لازم با مراجع قضایی و نیروی انتظامی در حکمی این اراضی محصور شده را رفع تصرف کردند.

وی افزود: این اراضی که اخیرا توسط افرادی با هویت معلوم محصور و تصرف شده بود خلع ید شده و با حذف تمام آثار و شواهد تصرف و اعاده آن به حالت اولیه و طبیعی خود رفع تصرف شد.

رئیس منابع طبیعی و آبخیزداری صومعه سرا گفت: در روستای نوخاله این شهرستان، زمینی به مساحت 20 هکتار که از اراضی ملی است توسط زیاده خواهان تصرف شده که در جوار تالاب است و در طی چند روز آینده با گرفتن مجوز از دادستانی این زمین را رفع تصرف می شود.

فرجی تصریح کرد: مشارکت و همکاری بی دریغ مردم و مسئولان به عنوان همیاران طبیعت پیوسته مشوق حافظان انفال و پاسداران منابع طبیعی به ویژه در حوزه شهرستان صومعه سرا است.

کشف و ضبط پنج استر هیزم در صومعه سرا

وی خاطرنشان کرد: ماموران یگان حفاظت منابع طبیعی شهرستان در گشت شبانه توانستند 5 استر هیزم که در منطقه چمثقال بارگیری می شد را کشف و ضبط کنند.

رئیس منابع طبیعی و آبخیزداری تاکید کرد: این مقدار هیزم برای کارخانه نوپان زیده فومن بوده که بدون مجوز شبانه بارگیری می شده است.

فرجی اظهار کرد: اهتمام ویژه مردم و اهالی طبیعت دوست منطقه که با اطلاع رسانی به موقع خود، یاور و همیار حافظان انفال هستند همواره مفید فایده و سبب ناکامی سود جویان و زیاده خواهان از منابع طبیعی است.

همرسانی کنید:

نظر شما:

security code