مدیر ساخت و توسعه راه های گیلان
۱۳۹۳/۰۳/۳۱ ۱۵:۵۲ چاپ
به گزارش گیل خبر ، محمدرضا نازک کار عصر شنبه در حاشیه بازدید از جاده شهر صنعتی رشت افزود:  عملیات چهار خطه کردن مسیر شهر صنعتی در محور رشت - امام زاده هاشم (ع) به طول 4.5 کیلومتر آغاز شده است.

وی همچنین اظهار داشت: برای این پروژه که شامل 11 متر تعریض و دو خط رفت و دوخط برگشت است چهار میلیارد و 200 میلیون تومان سرمایه گذاری می شود.

 مدیر ساخت و توسعه راه های گیلان زمان اجرای پروژه چهارخطه کردن مسیر شهر صنعتی رشت را یک سال اعلام کرد و گفت: با تکمیل ساخت این پروژه حوادث جاده ای به شدت کاهش می یابد.

وی افزود: احداث راه های مواصلاتی اعم از آزادراه ها، بزرگراه ها، راه آهن و غیره یکی از مهمترین شاخصه های توسعه یافتگی در هر کشوری است.

نازک کار تصریح کرد: تاثیر این عامل بر رشد و گسترش سایر عوامل توسعه انکارناپذیر است و زمینه توسعه از جهات مختلف را فراهم می آورد.

وی بیان داشت: حمل و نقل و جابجایی کالا و مسافر در کشور از اهمیت بالایی برخوردار است.

مدیر ساخت و توسعه راه های گیلان یادآور شد: حمل و نقل و راه در توسعه کشور و رونق اقتصادی و نیز ایجاد اشتغال نیز تاثیرگذار است بنابراین سرمایه گذاری در توسعه راه های ارتباطی می تواند بسیاری از هزینه های جانبی ناشی از سوانح و تلفات جاده ای و خسارات های مالی را جبران کند.

همرسانی کنید:
برچسب‎ها : اخبار لینکی

نظر شما:

security code