به گزارش مدیریت روابط عمومی و امور بین الملل سازمان منطقه آزاد انزلی، پروژه ساختمان اداری این منطقه تا پایان سال جاری مورد بهره برداری قرار می گیرد.

این پروژه که حدود ۳ سال متوقف شده بود، طی فرآیند قانونی عملیات اجرایی آن از اردیبهشت امسال مجدداً آغاز شد و تا پایان امسال به اتمام خواهد رسید.

در مسیر شروع به کار مجدد این پروژه زیرساختی-خدماتی منطقه، بعد فعالسازی این پروژه راکد عمرانی، اقدامات لازم در خصوص بازسازی و نوسازی بخشهایی از سازه و تجهیزات که بدلیل شرایط آب و هوای گیلان آسیب دیده بود، در دستور کار قرار گرفت و هم اکنون مجری پروژه با سرعت و دقت بالا در حال تکمیل ساختمان اداری سازمان منطقه آزاد انزلی می باشد.

تمرکز و تجمیع معاونتها و مدیریتهای مختلف سازمان در یک مجموعه اداری واحد جهت خدمات رسانی به ارباب رجوع، سرمایه گذاران و فعالین اقتصادی از جمله دلایل اجرای این پروژه می باشد.

از سوی دیگر تسهیل و تسریع در روند ارائه خدمات به سرمایه گذاران و ارباب رجوع، کاهش هزینه های رفت و آمد و زمان بوروکراسی اداری و استقرار نیروی انسانی سازمان در شرایط کاری-اداری مناسب به منظور بالابردن میزان بهره وری پرسنل، از جمله مهمترین دلایل احداث ساختمان اداری سازمان منطقه آزاد انزلی است.

گفتنی است رعایت الگوی بهینه سازی مصرف انرژی، سیستم های الکتریکال و مکانیکال پیشرفته مطابق با آخرین استانداردهای روز دنیا، سالن جلسات، بخش فناوری اطلاعات (IT) از امکانات و ویژگی های این ساختمان اداری است.

همرسانی کنید:

نظر شما:

security code