از باخت ملوان و داماش تا توقف خانگی سپیدرود؛
۱۳۹۸/۰۷/۱۹ ۱۷:۱۴ چاپ
گیل خبر/ سرویس ورزشی: در هشتمین هفته مسابقات لیگ دسته اول فوتبال ایران، عصر جمعه هشت مسابقه برگزار شد که تیم های داماش و ملوان در خارج از خانه شکست خوردند و سپیدرود نیز به تساوی دست یافت.   تیم فوتبال ملوان  در ورزشگاه تختی ارومیه مهمان  تیم فوتبال ملوان بندرانزلی بود که در پایان با فرشاد اسدی دقیقه 5 و علی رضا قاسمی دقیقه 25 گلهای تیم میزبان را به ثمر رساندند. مهدی هاشمی نژاد از ملوان در نیمه دوم بازی توسط داور اخراج شد. مبین عشایر، حامد محمودی، حافظ یعقوبی، محمدرضا محرمی، مهدی هاشمی نژاد، مهیار زحمتکش(48 خشایار زبرجد)، میلاد کمندانی، پرهام صیاد برهانی، سعید حلافی، عباس عامری و هادی حبیبی نژاد بازیکنانی بودند که محمد احمدزاده به میدان فرستاد.
پنجمین شکست متوالی ملوان در حالی رقم خورد  که بازیکنان نود ارومیه به دلیل مشکلات مالی حاکم بر تیم حدود سه روزی در اعتصاب به سر می بردند و حاضر به تمرین نشده بودند.
همچنین تیم داماش نیز که بعد از تشدید مشکلات مالی با اعتصاب و عدم تمرین بازیکنانش مواجه شده است بدون کادر مدیریتی خود دررفسنجان  به دیدار مس این شهر رفت که در پایان با نتیجه چهار بر صفر شکست خورد.
محمد ضیائی ، آرمین منفرددوست ، محمد مختاری ، سینا شاه عباسی ، آزاد جعفرزاده ، محمد رستمی ، جابر نصیری ، سعید طالبی ، علیرضا توکلی ، حسین فاضلی  و معراج پورتقی(81 بهتاش میثاقیان)
بهروز افشار (5) فرزاد محمدی (57) عیسی پرتو (66) و مهرداد رضایی(86 پنالتی) گلهای تیم مس رفسنجان را به ثمر رساندند.
همچنین تیم سپیدرود نیز در ورزشگاه سردار جنگل رشت میزبان تیم رایکای بابل بود که این بازی با وجود فرصت های خطرناک دو تیم با نتیجه بدون گل به پایان رسید.
دو صحنه مشکوک به هند مدافعان رایکای بابل در محوطه جریمه از جمله حاشیه های این مسابقه بود. دو تیم فرصت های خطرناکی  را از دست دادند.