گیل خبر/ به گزارش روابط عمومی هیات ورزش های همگانی استان گیلان، کارگاه مکاتبات و مذاکرات بین المللی همراه با آموزش رزومه نویسی به زبان انگلیسی ویژه قهرمانان، مربیان و دست اندرکاران امور ورزشی برگزار می شود.

این کارگاه یک روزه به مدرسی دکتر حامد کیومرثی روز پنجشنبه 7 شهریور ساعت 9 در سالن همایش مهمانسرای المپیک رشت آغاز خواهد شد.

در این کارگاه انگیزه نامه، رزومه نویسی و تنظیم کاورلتر به زبان انگلیسی، تفاهم نامه ها و قراردادهای بین المللی، اهمیت زبان انگلیسی برای ورزشکاران، مربیان و داران، اصول اولیه مکالمه و مکاتبه انگلیسی، مکالمات ورزشی به صورت کاربردی، آشنایی با فرهنگ زیربنایی تعاملات بین المللی، مذاکرات و مصاحبه ها به صورت تلفنی و حضوری، برگزاری و حضور در مسابقات، دوره ها و همایش های بین المللی ویزاهای ورزشی، علوم و فنون تشریفات بین المللی، تحصیل و کاریابی ویژه ورزشکاران و دست اندرکاران امور ورزشی آموزش داده می شود.

به شرکت کنندگان در این دوره گواهینامه معتبر به زبان انگلیسی اعطاء می شود.

علاقه مندان برای  ثبت نام جهت شرکت در این کارگاه می توانند با دفتر هیات ورزشهای همگانی استان گیلان به شماره 01333323501 تماس حاصل نمایند.

هزینه ثبت نام به مبلغ  80 هزار تومان به شماره حساب 0109390664003 بانک ملی شعبه فرهنگ رشت به نام هیات ورزش های همگانی استان گیلان واریز شود.

همچنین حضوردر این کارگاه برای مسئولین کمیته ها، کارگروه ها، انجمن های هیات همگانی استان گیلان رایگان و الزامیست.