گیل خبر/ تیم فوتبال سپیدرود رشت در آستانه برپایی نخستین اردوی تدارکاتی خود در پایتخت، یک بازیکن جدید به خدمت گرفته و دو بازیکن رده های سنی پایه را به تیم بزرگ سالان منتقل کرد.

مدافع فصل گذشته نفت امیدیه در سپیدرود

معین راشدی مدافع 30 ساله فصل گذشته تیم فوتبال نفت امیدیه با عقد قراردادی یک ساله به عضویت تیم فوتبال سپیدرود رشت درآمد، وی متولد شهر بهبهان بوده و سابقه بازی در تیم های امید فولاد خوزستان، فجر شهید سپاسی شیراز، نیروی زمینی تهران، استقلال اهواز و نفت مسجدسلیمان را دارد.

2 بازیکن رده سنی پایه به لیست بزرگ سالان اضافه شدند

میلاد احمدی و هومن ربیع زاده دو بازیکن رده سنی زیر 23 سال سپیدرود رشت با تائید کادر فنی به لیست بزرگ سالان این تیم اضافه شدند.

ربیع زاده 20 ساله متولد شهر رشت بوده و در پست هافبک بازی می کند، وی سابقه بازی در تیم های نوجوانان مقاومت تهران، داماش گیلان و جوانان پیکان تهران را دارد و فصل گذشته در 8 دیدار لیگ برتر برای سرخ های شهر باران به میدان رفته و موفق به ثبت یک پاس گل شد.

احمدی دیگر بازیکن فصل گذشته سپیدرود است که در لیگ دسته اول نیز این تیم را همراهی خواهد کرد، وی با 22 سال سن در پست مهاجم بازی می کند و فصل گذشته در چهار دیدار برای سرخ های شهر باران در لیگ برتر به میدان رفت.

 خبرگزاری فارس