علی شفاهی
۱۳۹۸/۰۳/۰۵ ۱۶:۱۸ چاپ
نابود کردن گیلان به دست خودی ها
گیل خبر/  علی شفاهی *    

مدتی است که همه ی گرفتاری کشور به دوش ما افتاده است. گفتند جنگل تا ۳۰ سال دیگر نابود می شود، کارشناسان گفتند ۱۰ سال دیگر، چون نابودی جنگل جدی است. ویلاسازان برای خرید زمین و ویلاسازی به گیلان هجوم آوردند. به بهانه ساخت ویلا  به بهایی ناچیز پروانه ساخت صادر کردند و منابع با ارزش جنگلی را به نابودی کشاندند و از خود نپرسیدند نابودی گیلان به چه قیمتی؟ با دست خودمان گیلان را نابود کردیم. گفتند ارسال آب خرز به سمنان مرقون به صرفه نیست، منطقی نیست. آقایان دستور دادند انجام شود. کارشناسان گفتند سد لاسک تالاب انزلی را نابود می کند، آقایان دستور دادند انجام شود.تیم های گیلان نابود شد، آقایان گفتند پیگری می کنیم.چند سال است که آلودگی زرجوب و گوهر رود در شهر رشت هزاران بیمار را به بیمارستانها می فرستند، گفتند درست می کنیم.حالا امروز شنیدیم دفن پسماندهای پتروشیمی در گیلان صحت دارد.مدیرکل حفاظت محیط زیست در خواب به سر می برد، می گوید  خطری ندارد. اگر برای سلامت مردم خطری ندارد همان خوزستان چرا این کار انجام  نمی شود  . شما گیلانی هستید یا نه؟ مدیر کل ورزش و جوانان در خواب ناز  به سر می برد. آقایان  مدیر کل و خانواده های گیلانی، تا چند وقت دیگر ما گیلان نداریم. آیا شما هم راهی کانادا هستید؟خدا پدر پایگاه های خبری را بیامرزد. اگر اینها نبودند که گیلان را آب می برد و مسئولان راخواب!

ارسال پسماند به گیلان توهین به مردم است

گیلان محل تفاله سایر استانها نیست

تذکر به وزیر صمت و سازمان محیط زیست در خصوص انتقال پسماند پتروشیمی به گیلان

پسماند پتروشیمی به گیلان فوراً باید متوقف شود

جنگل نابود، دریا و تالاب نابود، تیم های ورزشی نابود، محیط زیست نابود، مسئول این همه نابودی نه اعراب هستند و نه آمریکا و اسرائیل و کشورهای اروپایی، مسئول نابودی گیلان مدیران نالایقی هستند که بخاطر حفظ پست و صندلی خود آینده فرزندان گیلان را به نابودی کشاندند آن هم به بهایی اندک.در ماه مبارک رمضان به خدا پناه می بریم از شر هر کس که در حال نابودی گیلان است.
گیل خبر: انتشار مطالب خبری و یادداشت های دریافتی لزوما به معنای تایید محتوای آن نیست و صرفا جهت اطلاع کاربران از فضای رسانه ای منتشر می شود.