گیل خبر/ هفته شانزدهم لیگ برتر فوتبال بانوان شامگاه جمعه برگزار شد و در یکی از دیدارها در ورزشگاه فولادشهر اصفهان، دوب آهن با ۲ گل مغلوب تیم رده دومی شهرداری سیرجان شد. اتفاق ویژه این بازی درگیری عجیبی بود که در نیمه دوم رخ داد.

بازیکنان دو تیم در اواسط نیمه دوم به شدت با هم درگیر شدند و به زد و خورد پرداختند. این اتفاق زمانی رخ داد که سارا ظهرابی نیا بازیکن شماره ۱۰ شهرداری سیرجان که در زمان تعویض باید از زمین خارج می شد به کندی زمین را ترک کرد و زمینه ساز درگیری لفظی با بازیکنان ذوب آهن شد.

با این حال نقطه آغاز درگیری زمانی بود که او فاطمه عادلی مدافع ذوب آهن را که کنار خط قرار داشت و در حال بازگشت به زمین بود مورد ضرب و شتم قرار داد و بر زمین انداخت. همین اتفاق سبب شد بازیکنان دو تیم وارد فاز جدیدی از درگیری شوند.

حتی مربیان و کادر فنی دو تیم نیز مجبور به مداخله در این درگیری شدند. یکی از بازیکنان حاضر در این درگیری که نام وی محفوظ است در گفتگو با طرفداری می گوید: یکی از مربیان ما برای جدا کردن بازیکنان وارد نقطه درگیری شد اما مربی تیم حریف او را با فحش رکیکی به پدرش درگذشته اش خطاب کرد و در نتیجه درگیری شعله ورتر شد.

ندا رضا پور بازیکن تیم شهرداری سیرجان یکی از رفتارهای عجیب در این بین را انجام داد. او از میان درگیری، رقیه شهبازی بازیکن تیم ذوب آهن را بیرون کشید و از مهلکه بیرون برد و ناگهان با مشت او را هدف قرار داد. وضعیت شهبازی به حدی نگران کننده بود که وی با آمبولانس به بیمارستان اعزام شد تا تحت مراقبت های پزشکی قرار گیرد.

سرنوشت نهایی این اتفاقات اخراج سارا ظهرابی نیا و رقیه شهبازی بازیکنان تیم شهرداری سیرجان از زمین مسابقه و ۹ نفره شدن این تیم بود. یک بازیکن ذوب آهن راهی بیمارستان و یک بازیکن دیگر ذوب آهن نیز در پی این درگیری ها، دچار تنگی نفس و ضعف جسمانی شد.

بزن بزن به سبک دختران فوتبالیست! بزن بزن به سبک دختران فوتبالیست! بزن بزن به سبک دختران فوتبالیست! بزن بزن به سبک دختران فوتبالیست! بزن بزن به سبک دختران فوتبالیست!
همرسانی کنید:

نظر شما:

security code