گیل خبر/ عصر امروز بعد از بازی دو تیم سپیدرود رشت و استقلال خوزستان در ورزشگاه سردارجنگل رشت تعدادی از لیدر های باشگاه سپیدرود خبرنگاران را مورد ضرب و شتم قرار دادند. پس از اتمام بازی سپیدرود رشت - استقلال خوزستان تعدادی از لیدر های باشگاه سپیدرود با حمله به جایگاه خبرنگاران با آن ها درگیری فیزیکی پیدا کردند. همچنین در حالی که خبرنگاران در حال ترک کنفرانس خبری پس از بازی سپیدرود رشت و استقلال خوزستان بودند، لیدر های باشگاه سپیدرود سجاد حقدادی خبرنگار تسنیم و ورزش 3  را مورد ضرب و شتم قرار دادند.

حقدادی هم اکنون مدیررسانه ای شهرداری فومن در لیگ دسته دوم نیز است. لیدرهای سپیدرود عقیده دارند رسانه ها باعث استعفای علی کریمی شده اند! حقدادی که صورتش مورد ضرب و جرح قرار گرفته بود پس از مداوای سرپایی مرخص شد اما از انجام وظایف رسانه ای اش بازماند. حق شناس مربی تیم سپید رود رشت نیز  در پایان این دیدار قرار بود در نشست خبری حضور پیدا کند اما طبق آخرین خبرها، لیدرهای تیم سپید رود رشت اجازه ندادند که مربی این تیم در نشست خبری حضور پیدا کند!

تأسف آورتر از حمله فیزیکی چند لیدر به خبرنگار، بی توجهی هیئت فوتبال گیلان و مسؤولان برگزاری مسابقات به نکات امنیتی خبرنگاران است که در تمام بازی های خانگی در رشت و انزلی شاهد حضور افراد غیرمسؤول در اطراف زمین و سالن های کنفرانس هستیم.

همرسانی کنید:

نظر شما:

security code