در بازدید مدیرکل دفتر روابط عمومی آبفای کشور؛
۱۳۹۷/۰۹/۰۷ ۱۰:۳۵ چاپ

 گیل خبر/ مدیرکل دفتر روابط عمومی و ارتباطات مردمی شرکت مهندسی آب و فاضلاب کشور در بازدید از مرکز ارتباطات مردمی 122 آبفای گیلان، این مرکز را جزء 6 شرکت برتر و پیشرو در سطح کشور اعلام کرد.

در ابتدا سید محسن حسینی رئیس هیأت مدیره و مدیرعامل آبفای گیلان با اشاره به اهمیت ارتباط مناسب با مردم اظهار داشت: شنیدن صدای مردم و تجزیه و تحلیل تماسهای مردمی، اثرات خوبی در نحوه ارائه خدمات شرکت خواهد داشت.

وی با بیان اینکه برای راه اندازی مرکز 122 در آبفای گیلان جانمایی افراد برای پیگیری موارد، بسیار موثر در سرعت اجرای آن بود تصریح کرد: ارائه خدمات از طریق این مرکز یک فرهنگ است و باید در لایه های مختلف شرکت غالب شود و آن ارائه خدمات مناسب و مطلوب به شهروندان است.

مدیرعامل آبفای گیلان مرکز 122 را مغز متفکر شرکت دانست و افزود: هرساله باید چند ایده نو و ناب برای خدمات رسانی  بهتر از این مرکز ارائه گردد و تمامی خدمات در بستر الکترونیکی واقع شود.

وی حضور مسئولین استانی و کشوری را برای بازدید از مرکز 122 افتخار ارزشمندی برای شرکت آبفای گیلان عنوان کرد و یادآور شد: به روز شدن در بخش خدمات دهی به مردم بسیار حائز اهمیت است و باید بعنوان یک دستگاه یادگیرنده ، پذیرای انتقادات برای رشد و ترقی خود باشیم تا ضمن رضایتمندی مشترکین، رضایت خدا را نیز داشته باشیم.

سپس محمد خلیلی پیر مدیرکل دفتر روابط عمومی و ارتباطات مردمی شرکت مهندسی آب و فاضلاب کشور با اشاره به اینکه مرکز 122 آبفای گیلان جزء 6 شرکت برتر و پیشرو است افزود: ارائه خدمات از طریق این مرکز سرمایه های اجتماعی را که همان مردم هستند افزایش می دهد.

وی با تأکید براینکه آبفای گیلان ضمن دریافت حوادث بصورت شبانه روزی با ارائه خدمات فروش و پس از فروش در مرکز 122 می تواند گام های موثری برای ارائه خدمات غیرحضوری بردارد گفت: بعد از گذشت یکسال این مرکز توانست بعنوان یک مرکز جامع تماس روند رو به رشد چشمگیری داشته باشد و بعنوان پایلوتی جهت بازدیدهای شرکت هایی که در ابتدا راه جهت راه اندازی مراکز 122 هستند، باشد.

در این بازدید، حمیدرضا ناطقی رئیس مرکز ارتباطات مردمی 122 شرکت آب و فاضلاب استان گیلان بطور مفصل روند دریافت حوادث، فروش انشعاب و خدمات پس از فروش، دریافت شکایات و ... را به مدیرکل دفتر روابط عمومی و ارتباطات مردمی شرکت مهندسی آبفای کشور توضیح داد.

همرسانی کنید:

نظر شما:

security code