کسی نمی خواهد در اذهان عمومی بانک ها را مانع پیشرفت و توسعه کشور بداند/نتیجه فاصله بین بانکها و دستگاه اجرایی زیان مردم است
گیل خبر/ امیر حسین میلانچی: جلسه کمیسیون هماهنگی بانک ها به ریاست دکتر محمد احمدی، معاونت امور اقتصادی و توسعه منابع استانداری گیلان با حضور آرش فرزام صفت مدیر کل هماهنگی امور اقتصادی استانداری و روسای شعب بانک ها در دفتر این معاونت برگزار شد. در ابتدا دکتر احمدی به فضای حاکم بر عملکرد کار گروه اشتغال پرداخت و گفت: اگر استانداری موردی را مطرح می کند تردید نداشته باشید مستند است. مطمئن باشید مواردی که ما در جلسات مختلف ذکر می کنیم مستند است و اگر با اطلاعات شما مغایرت دارد، به دلیل اطلاعات ناقص دوستان در بیرون از استانداری است. معاونت هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استانداری در ادامه گفت: نکته مهمی که قابل به ذکر است، بحث سهم روتق تولید با اعتبار هزار و صد میلیارد تومانی است که در آینده نزدیک ابلاع خواهد شد. خیلی از موضوعاتی که عنوان شد قابل به درک است و متوجه آن ها هستیم. من همه خواسته ام این است که فاصله موجود بین دستگاه های اجرائی و بانک ها را کم کنیم چرا که نتیجه این فاصله، ضرر و زیان مردم است.  
  1. در انتها دکتر احمدی گفت: نیت هیچکس این نیست که بانک ها را مقصر بداند. مسلما بانک ها هم جزئی از دولت هستند و خارج از دولت نیستند. کسی نمی خواهد در اذهان عمومی بانک ها را مانع پیشرفت و توسعه کشور بداند اما نیاز به آموزش و انرژی بیشتر و نیز سرعت بیشتری روی این طرح صرف شود.
[gallery ids="383350,383351,383352,383353,383354,383355,383356,383357,383358"]