رئیس سازمان بسیج رسانه استان گیلان خبر داد:
۱۳۹۷/۰۷/۱۶ ۱۲:۵۹ چاپ
دومین یادواره شهدای رسانه استان گیلان برگزار می شود

گیل خبر/ محسن جعفری ظهر امروز در نشست ستاد یادواره شهدای رسانه گیلان با بیان اینکه این استان دارای هشت شهید رسانه است اظهار کرد: شهیدان سید اسماعیل سیرت نیا، محمدرضا نشرودکل، سیدمحمد اسحاقی، مجید ثابت قدم، ابوالقاسم اخوان، حامد کوچک زاده، میرزا کوچک جنگلی و حجت الاسلام ابراهیم انصاری هشت شهید رسانه گیلان هستند.

وی با بیان اینکه شهید حامد کوچک زاده شهید شاخص سازمان بسیج رسانه در سال 97 است افزود: هم زمان با سالروز شهادت این شهید دومین یادواره شهدای رسانه گیلان برگزار می شود.

رئیس سازمان بسیج رسانه استان گیلان گفت: شهید مدافع حرم حامد کوچک زاده از فعالان فرهنگی گیلان بود که آثاری به قلم وی در مطبوعات و رسانه های گیلان منتشرشده است.

جعفری با بیان اینکه دوره های سواد رسانه ای در سطح مدارس، دانشگاه ها، مهدهای کودک، اماکن عمومی و فرهنگی بانام شهدای رسانه ای گیلان در حال برگزاری است تصریح کرد: تاکنون برای بیش از هشت هزار و 420 نفر در سطح 16 شهرستان گیلان دوره های سواد رسانه ای برگزارشده است.

وی با تأکید بر اهمیت برگزاری دوره های سواد رسانه ای خاطرنشان کرد: سواد رسانه ای به عنوان دوره ای مستمر و شاخص به کانون های 18 گانه ابلاغ شده که مدیریت فضای مجازی بسیج رسانه گیلان بر حسن اجرای دوره ها نظارت دارد.

رئیس سازمان بسیج رسانه استان گیلان گفت: تلاش داریم امسال 100 دوره سواد رسانه ای در سطح شهرستان های گیلان برگزار شود که مربیانی برای این حوزه نیز پرورش و تعلیم داده شده است.

جعفری با بیان اینکه امیدواریم با عنایت شهدا توفیق برگزاری سالانه یادواره شهدای رسانه استان گیلان را داشته باشیم افزود: امسال دومین یادواره شهدای رسانه گیلان برگزار می شود و بسیج رسانه از ایده های خلاقانه اصحاب رسانه و فعالان فرهنگی و مذهبی گیلان در برپایی یادواره شهدا استقبال می کند.

فارس

همرسانی کنید:

نظر شما:

security code