گیل خبر/ رشت 20 نوشت: حامد عبدالهی را می توان یکی از ثابت ترین گزینه های تصدی بر شهرداری رشت طی سال های اخیر دانست. نام عبدالهی اینبار نیز در میان کش مکش های استعفای نصرتی از شهرداری رشت از همان ابتدا مطرح بود و تا به امروز به عنوان ثابت ترین گزینه تصدی بر شهرداری رشت پابرجا مانده است. بر همین اساس به گفتگو با این عضو شورا و گزینه تصدی بر شهرداری رشت نشسته ایم.
  • آقای عبدالهی از شما بعنوان گزینه اصلی اصلاح طلبان نام برده می شود پاسختان در این خصوص چیست؟
در مصاحبه های قبلی این موضوع را بیان کردم. اینبار نیز صراحتاً تکذیب میکنم، بنده در پنجمین دوره انتخابات شورای اسلامی شهر رشت در هیچ لیست سیاسی حضور نداشتم و بطور مستقل و با رأی اعتماد مردم وارد شورای اسلامی شدم و اگر باز هم شرایطی فراهم شود که بتوانم خدمتی برای مردم انجام دهم با احترام به رأی مردم باز هم بصورت مستقل خواهد بود. در واقع هدف بنده و مجموعه شورا و شهرداری خدمت به مردم است و نباید با این معیارها سنجیده شود اگر در سال های گذشته عملکرد بنده مورد بررسی قرار گیرد خواهید دید که به هیچ عنوان عملکرد سیاسی و جناحی نداشته ام.
  • فرهام زاهد و احمد رمضانپور نرگسی نیز این موضوع را تکذیب کردند به نظر شما دلیل این فضا سازی ها چیست؟
در خصوص صحبت آقایان زاهد و رمضانپور باید عرض کنم که در آخرین جلسه شورای شهر بنده شاهد این موضوع بودم که آقای رمضانپور چندین بار تکرار کردند لیست امید هیچ گزینه ای و کاندیدایی را جهت تصدی پست شهرداری معرفی نخواهند کرد و صرفاً به گزینه هایی که دیگر دوستان پیشنهاد می دهند، به نفر اصلح رای خواهند داد. بنده این جریان سازی ها را بازی های سیاسی می دانم که متاسفانه از بیرون شورا هدایت می شود و مطمئناً در نظر اعضا تاثیری نخواهد داشت. در سال های گذشته شورا و شهرداری گاهی اوقات دستخوش همین بازی های سیاسی می شد و می خواستند شورا و شهردار توسط چند نفر مدیریت شود، ولی با توجه به شناختی که نسبت به دوستان خوبم در شورای پنجم دارم چنین فرصتی به افراد سودجو و سو استفاده گر نمی دهیم.
  • به نظر شما بعنوان عضو شورای شهر، شهردار آینده رشت چه ویژگی هایی باید داشته باشد؟!
شهر رشت با مشکلات و معضلات فراوانی دست به گریبان است. بحث زباله، پسماند، مشکلات حاشیه شهر، وضعیت آسفالت، ترافیک و حمل و نقل عمومی و مشکلات رودخانه ها که از دوره ی اول شورا شنیده می شد. در حال حاضر در حال رفع این مشکلات هستیم اما همچنان این دست معضلات به قوت خود باقیست و صدها مورد دیگر که فقط به دست شهرداری که حافظ ارزش های نظام جمهوری اسلامی ایران و انقلاب اسلامی و با توان اجرایی بالا و عملگرا مرتفع خواهد شد. همچنین عدم وابستگی به جریانات سیاسی و استقلال عمل و البته هماهنگ با شورای اسلامی شهر می تواند از خصایص بارز یک شهردار مناسب برای رشت باشد، در واقع به نظر بنده رشت در شرایط کنونی یک شهردار انقلابی و خستگی ناپذیر می خواهد.
همرسانی کنید:

نظر شما:

security code