با حضور وزیر نیرو و استاندار گیلان؛
۱۳۹۷/۰۶/۰۶ ۱۱:۳۶ چاپ
افتتاح مرکز ارتباطات مردمی 122 آبفای گیلان
  به گزارش پایگاه اطلاع رسانی استانداری گیلان؛ دکتر رضا اردکانیان در ادامه برنامه های سفر خود به گیلان با همراهی دکتر سالاری مرکز ارتباطات مردمی شرکت آبفای گیلان را افتتاح کرد. مرکز ارتباطات مردمی 122 آبفای گیلان جزء 6 شرکت برتر در زمینه مرکز ارتباطات مردمی 122 بین شرکت های آب و فاضلاب کشور و همچنین از اولین مراکز ارائه خدمت فروش غیرحضوری انشعاب آب و فاضلاب می باشد. تعداد اپراتورهای مرکز 12 نفر بوده که به صورت 24 ساعته پاسخگوی تماس ها هستند و یک خط E1 که شامل 30 خط تلفن دیجیتال با استفاده از آخرین نرم افزار ها و سخت افزارها برای ارتباط بدون وقفه مردم از کل استان با مرکز 122 این سامانه را پشتیبانی می کند به نحوی که تعداد تماس های مرکز از روز 14 مرداد ماه سال 96 تاکنون به 74 هزار 104 تماس رسیده و در همین مدت تعداد 31 هزار و 350 حادثه و تعداد هشت هزار و 233 فقره انشعابات فروخته شده به ثبت رسیده است. هدف از راه اندازی مرکز 122 ارائه خدمات سریع و آسان به مردم استان می باشد و بزودی خدمات پس از فروش شامل: تغییر نام، تغییر واحد، تغییر کاربری، تغییر ظرفیت، تغییر قطر و استعلام محضری نیز در مرکز 122 انجام خواهد شد. مرکز 122 آبفای شهری گیلان هم اکنون یکی از مراکز الگو و مورد بازدید در سطح کشور می باشد.

همرسانی کنید:

نظر شما:

security code