گیل خبر/ به گزارش پایگاه رسمی اطلاع رسانی حزب اعتماد ملی در پی اقدامات غیرقانونی الیاس حضرتی در حزب اعتماد ملی، شامل عزل و نصب مسوولان دفاتر، شاخه ها، کمیته ها و راه اندازی کانال و صفحات غیرقانونی و … دستور توقف کلیه اقدامات نامبرده در حزب اعتماد ملی توسط دستگاه قضایی صادر شد . چرایی و چگونگی صدور این دستور، امروز یک شنبه ۲۸ مرداد ماه ۱۳۹۷ توسط حجت الاسلام والمسلمین رحمت اله بیگدلی عضو شورای مرکزی حزب اعتماد ملی اعلام و از تصویر دستور دستگاه قضایی در این زمینه رونمایی خواهد شد . در آن سوی ماجرا به گزارش سایت رسمی حزب اعتماد ملی، اسماعیل گرامی مقدم سخنگوی حزب اعتماد ملی اخبار منتشر شده درباره قائم مقام این حزب را تکذیب کرد و در گفت وگو با ایسنا اظهار کرد: چنین خبری به هیچ وجه صحت و مبنای قانونی و حقوقی ندارد و آقای حضرتی و حزب تاکنون هیچ نامه ای در این باره دریافت نکرده اند.

وی با بیان این که سایت منتشر کننده این خبر به هیچ وجه مورد تایید حزب اعتماد ملی نیست، تصریح کرد: بالاترین سطح یک حزب، شورای مرکزی آن حزب است و شورای مرکزی در فرآیند حقوقی و قانونی آقای حضرتی را به عنوان قائم مقام انتخاب و دبیرکل محترم حکم ایشان را صادر کردند.

سخنگوی حزب اعتماد ملی، اظهار کرد: دروغ گویی هایی که در این سایت به نام حزب منتشر می شود، در راستای زنجیره ای از دروغ هایی است که در چند روز اخیر منتشر شده است و حزب قطعا این موضوع را از مراجع ذیصلاح پیگیری خواهد کرد.

گرامی مقدم افزود: کسانی که این خبر جعلی را منتشر کرده اند به دنبال اختلاف افکنی، متوقف کردن فعالیت های حزب و مقابله با رهنمودهای دبیرکل حزب اعتماد ملی هستند.

وی خاطر نشان کرد: اگر مرجعی بخواهد درباره یک حزب اظهارنظر کند، باید مسیر قانونی که کمیسیون ماده ۱۰ احزاب و وزارت کشور است طی شود.

سخنگوی حزب اعتماد ملی در پایان پایگاه های اطلاع رسانی مورد تایید این حزب در شبکه های اجتماعی فضای مجازی را به شرح زیر معرفی کرد:

سایت: etemadmelli.com

حساب اینستاگرام: etemadmelli

حساب تلگرام: etemad_melli

حساب توییتری: etemadmelli