فرماندار شهرستان شفت تاکید کرد؛
۱۳۹۷/۰۵/۱۰ ۱۵:۱۵ چاپ

گیل خبر/ محمدرضا محسنی صبح امروز ( چهارشنبه ) در کارگروه مدیریت پسماند شهرستان شفت با اشاره به اینکه نقد مدیران دلسوز توسط دستگاه های نظارتی و رسانه ها به مفهوم نادیده انگاشتن تلاش های نهادهای ذیربط نیست افزود : آمارها در طول دوسال گذشته نشان می دهد که شهرستان شفت در حوزه بهبود مدیریت پسماند روند روبه رشدی داشته است .

وی با بیان اینکه مدیریت پسماند و اجرای صحیح آن باید یکی از مهمترین اولویت های کاری شهرداران و دهیاران و دستگاه های ذیربط باشد افزود : آموزش ، اساس و مهمترین اصل در کارها است .

فرماندار شفت با اشاره به اینکه  در سال گذشته پیشنهاد تشکیل نخستین گروه مردم نهاد زیست محیطی  با مشارکت دانش آموزان این شهرستان ارایه شد افزود : اداره محیط زیست و آموزش و پرورش شهرستان شفت باید این موضوع را پیگیری و اجرایی کنند .

وی با بیان اینکه اجرای کامل طرح تفکیک زباله از مبدا در شهرهای شفت و احمدسرگوراب با وجود همه محدودیت ها و مشکلات ، باید انجام شود افزود : مصوبات کارگروه مدیریت پسماند همواره مستمر و لازم الاجرا است .

محسنی در یخش پایانی خود با اشاره به اینکه در سال گذشته اطلاع رسانی و فرهنگ سازی صحیح در فصل برداشت برنج سبب کاهش آلودگی های ناشی از آتش زدن کاه و کلش در این شهرستان شد افزود : جهاد کشاورزی ، بخشداران ، شورای های اسلامی و دهیاران آگاه سازی کشاورزان را در دستور کار قرار دهند تا از بروز مشکلات احتمالی پیشگیری گردد .