عدم پاسخگوئی در هر ساعت شبانه روز؟!
۱۳۹۷/۰۴/۱۲ ۰۹:۳۴ چاپ
گیل خبر/ هرساله با فرا رسیدن فصل تابستان یکی از راهکارهایی که برای مدیریت میزان مصرف برق به کار گرفته می شود اعمال خاموشی است که این راهکار در استان گیلان نیز اعمال می شود. سامانه 121 شرکت توزیع نیروی برق سامانه ای است که به منظور اعلام خاموشی ها توسط مردم و آگاهی از زمان وصل شدن برق طراحی شده است اما متاسفانه عدم پاسخگویی این سامانه در گیلان بسیاری از مردم را سردرگم کرده است. طی بررسی های انجام شده توسط خبرنگار تسنیم و تماس مکرر با سامانه 121 این مسئله به اثبات رسیده است که در حال حاضر این سامانه یا مکرراً اشغال بوده و یا پس از وصل شدن به اپراتور قطع می شود. فعال بودن این سامانه در زمان اعمال خاموشی به ویژه در فصل تابستان می تواند کمک بسیاری به رفع مشکلات مردم انجام دهد زیرا بسیاری از مشاغل و امورات زندگی مردم با برق رابطه مستقیم داشته و لازم است تا مردم از زمان وصل مجدد آن ها آگاه شوند.    
همرسانی کنید:

نظر شما:

security code