گیل خبر/ حجت الاسلام سیداحمد علم الهدی ظهر امروز در نمازجمعه مشهد در جوار بارگاه منور رضوی با اشاره به اعتصاب کامیونداران کشور ابراز داشت: در این مملکت هشت سال دفاع مقدس داشتیم و تمامی تدارکات به وسیله همین اتحادیه کامیون داران انتقال یافت و حمل و نقل هشت سال دفاع مقدس را اتحادیه کامیون داران آن روز عهده دار بودند و کامیون های اینها زیر بمب بود اما اینها برنگشتند و هشت سال دفاع مقدس این ها جلودار بودند. جبهه امروز هم هست؛ چطور شد آنجا ایستادید و زیر بمباران مقاومت خود را ادامه دادید و اکنونی که دشمن اقتصاد ما را هدف قرار داده دست به اعتصاب می زنید؟ این معنای اقتصاد مقاومتی است؟ اگر بنا شد ما مشکلات را تحمل کنیم و مسئولان هم جهاد کردند می توان همیشه در مقابل آمریکا ایستاد. عضو مجلس خبرگان رهبری گفت: نکته مقام معظم رهبری مطالبه گری و مطالبه آرمان ها است. آیا آرمان ها از خود نظام باید مطالبه شود یا از مسئولان؟ این نظام ابزار تحقق آرمان های انقلاب است. اگر بخواهیم از نظام مطالبه کنیم صحیح نیست. این نظام باید آرمان شما را محقق کند و مطالبه آرمان از کسانی است که مسئول هستند. اگر بنا شد بنده مسئول باشم این را از بنده مطالبه کنید و چرا به سراغ ستون خیمه نظام می روید؟ امام جمعه مشهد تصریح کرد: مطالبه آرمان باید از مسئولان باشد, از افرادی که نماینده هستند باید باشد. از نظام که نباید مطالبه کنید، مقابله باید در مقابل نهاد مسئول باشد و نه مقابله در مقابل نظام. دشمن می خواهد همه خرابی ها را به پای نظام بریزد؛ ما نباید گول دشمن را بخوریم، این توطئه دشمن است و نباید نظام را زیرسئوال ببریم. واکنش متفاوت امام جمعه تبریز به اعتصاب کامیون داران

اما در این زمینه  امام جمعه تبریز  نیز گفت: رانندگان اثبات کردند که همیشه پایبند انقلاب هستند و در این اعتراضات اخیر نیز اجازه سوءاستفاده به دشمنان را ندادند، بایستی تشکر ویژه ای از این قشر کنم که آگاهانه با این مشکل کنار آمدند.

حجت الاسلام سید محمد علی آل هاشم در خطبه های نماز جمعه این هفته با اشاره به تجمع اخیر کامیون داران، خاطرنشان کرد: علت اصلی تجمع آن ها برآورده نشدن مطالبات صنفی خود بوده که با رسیدگی های مسئولان این موضوع مرتفع شده است، اما مهم این است که چرا به خواسته صنفی آحاد مردم به موقع رسیدگی نمی شود؟ مگر باید حتما تجمع کنند تا مشکلاتشان برطرف شود؟
همرسانی کنید:

نظر شما:

security code