به گزارش گیل خبر،  تیم ملی فوتبال ایران در دیداری تدارکاتی از ساعت ۲۱ امروز (شنبه) در ورزشگاه آزادی به مصاف تیم ملی ازبکستانی رفت که با بازیکنان تیم امید خود پا به زمین گذاشته بود. شاگردان کی روش در پایان این بازی شاگردان کی روش با تک گل روزبه چشمی(17) به برتری رسیدند.

این دیدار، آخرین بازی شاگردان کی روش پیش از حضور در جام جهانی 2018 روسیه در ایران بود.

روزبه چشمی در دقیقه ۱۷ موفق شد اولین گل ملی خود و اولین گل ایران مقابل ازبکستان را به ثمر برساند و سانتر ارسالی حاج صفی از روی نقطه کرنر را به گل تبدیل کرد.

در دقیقه ۲۵ سانتر ارسالی از روی نقطه کرنر توسط بازیکن به سمت دروازه ایران شلیک شد اما قلی زاده از روی خط دروازه برگشت داده شد.

آخرین موقعیت جدی بازی در دقیقه ۴۴ ایجاد شد و ضربه علی قلی زاده به شکلی خطرناک از کنار دروازه به بیرون رفت.

نیمه دوم:

نخستین حمله جذی اسران با حرکت انصاریفرد  در ذقیقه 47 صورت گرفت که پس از عبور از یک مدافع ازبک، ضربه اش را روانه دروازه کرد که دروازه بان ازبکستان توپ را برگشت داد و در ادامه نیز ضربه پشت محوطه ترابی را مهار کرد.

در دقیقه 66، ضربه محکم و زیبای مهدی طارمی باز هم با واکنش دروازه بان ازبکستان همراه شد تا این گلر مانع به ثمر رسیدن گل دوم ایران شود.

در نیمه دوم بازیکنانی چون سید حسین حسینی، پژمان منتظری، وحید امیری، سعید عزت الهی و سیدجلال حسینی به زمین آمدند.

ترکیب ایران: امیر عابدزاده، وریا غفوری، محمد خانزاده، سید مجید حسینی، علی قلی زاده، روزبه چشمی، کریم انصاری فرد، احسان حاج صفی، مهدی ترابی، رضا قوچان نژاد و مهدی طارمی

ترکیب ازبکستان: ارگاشیف بوتیرالی، رستم آشورماتوف، اکروم کومیلوف، عباس بیک اوتاکسونوف، عزیز گانیف، اودیل همروبکوف، زابیلو اورینبوئف، عزیز تورگانبوئف، ژالولیدین ماشاریپوف، دستان تورسانوف و ژاویر سیدیگوف