به گزارش گیل خبر، دنیل ارزانی به قدری با تیم فوتبال ملبورن سیتی استرالیا عملکرد خوبی داشته که مارک بوسنیچ، دروازه بان پیشین ساکروس و مفسر کنونی شبکه تلویزیونی «فاکس اسپورتس» بر این باور است که تیم ملی فوتبال استرالیا باید هر طور شده این هافبک نفوذی 19 ساله را در اختیار بگیرد.

نشریه «فور فور تو» در گزارشی به معرفی پنج بازیکنی پرداخته که برت فن مارویک، سرمربی تیم ملی فوتبال استرالیا باید حتماً آنها را با خود به جام جهانی 2018 ببرد. یکی از این بازیکنان، دانیل ارزانی، هافبک ایرانی- استرالیایی ملبورن سیتی است.

ارزانی که هنوز به تیم ملی استرالیا دعوت نشده و کارلوس کی روش، سرمربی تیم ملی ایران هم وضعیت او را به شدت زیرنظر دارد، در خصوص آینده حرفه ای اش در رده ملی به «فور فور تو» گفت: صادقانه می گویم که اصلاً به این موضوع فکر نمی کنم. من در ایران متولد و در استرالیا بزرگ شده ام. باید در این خصوص با خانواده ام صحبت کنم و با یکدیگر در این خصوص تصمیم بگیریم.

وی همچنین در مورد شایعات زیادی که در خصوص آینده وی در رسانه ها مطرح شده، اظهار داشت: حقیقت این است که خیلی وقتم را صرف خواندن این اخبار نمی کنم. در چنین مواردی باید تنها روی فوتبال تمرکز کرد و این مهمترین چیز است. من هفته به هفته پیش می روم و تنها روی عملکردم در تیم ملبورن سیتی تمرکز کرده ام. اگر عملکرد خوبی نداشته باشم، خیلی از اخباری که اکنون در مورد من منتشر می شوند، انتشار پیدا نمی کنند، بنابراین اگر می خواهم به جام جهانی بروم و یا به دستاوردی برسم، باید با همین روند خوب به کارم ادامه بدهم و من روی همین موضوع تمرکز کرده ام.

ارزانی که اهداف بزرگتری برای خود ترسیم کرده، در بخش دیگری از صحبت هایش خاطرنشان کرد: بدون سختکوشی نمی توان به جایی رسید. می خواهم به جایی برسم که مدافعان بزرگتر را تسلیم خودم کنم و می توانید همین را در لیگ های بزرگتر ببینید که بازیکنان ریزنقش چنین کاری را می کنند.

ستاره ایرانی - استرالیایی ملبور ن سیتی در پایان از علاقه حضورش در جام جهانی روسیه سخن گفت. او تأکید کرد: حضور در جام جهانی آرزوی هر کودکی است. وقتی هم رشد می کنید، می خواهید که در جام جهانی بازی کنید. می خواهید که در اِی لیگ استرالیا و دیگر لیگ های معتبر بازی کنید. خوشحال می شوم چنین فرصتی به من برسد.

تسنیم