به گزارش گیل خبر، محسن هاشمی در گفت وگو با ایسنا، با بیان اینکه پس از رأی دیروز شورای شهر تهران و مخالفت با استعفای دکتر نجفی ایشان طی نامه ای ضمن تشکر از اعتماد و حمایت شورا اظهار کردند که با نظر پزشک معالج خود جهت انجام عمل جراحی و آغاز درمان امکان ادامه حضور در مسئولیت را ندارند. وی با بیان اینکه رأی روز گذشته شورا به معنای تقدیر از زحمات نجفی در دوره مسئولیت وی بوده گفت: همانگونه که ایشان نیز در سخنان خود گفتند به علت مشکلات جسمی قادر به ادامه حضور در شهرداری نیست. هاشمی با بیان اینکه در صورت موافقت با استعفای نجفی سرپرست تعیین می شود، گفت: استعفای مجدد نجفی بررسی خواهد شد.

عضای شورای شهر تهران فردا باید برای شهر تهران سرپرستی را مشخص کنند. یک منبع گاه در گفت وگو با خبرنگار اجتماعی فارس گفت: فردا در جلسه هم اندیشی شورای شهر تهران 4 نفر بعنوان سرپرست شهرداری مورد بررسی قرار می گیرند.

وی ادامه داد: از معاونین شهردار حسینی مکارم، معاون مالی و اقتصادی شهرداری تهران و پیروز حناچی، معاون فنی و عمرانی مطرح است و از شهرداران مناطق نیز مصطفی سلیمی شهردار منطقه 3 و کش پور شهردار منطقه 2 مطرح هستند.

همرسانی کنید:

نظر شما:

security code