لیگ دسته دوم فوتبال ایران؛
۱۳۹۷/۰۱/۰۹ ۱۸:۳۵ چاپ
به گزارش گیل خبر، داماش گیلان در هفته پنجم مرحله نهایی رقابت های لیگ دسته دوم در گروه دوم  مقابل میهمان خود شاهین شهرداری بوشهر با نتیجه دو بر یک شکست خورد.

سید کاظم رحمانی بازی در نیمه نخست با حملاتی از سونیمه اول را با پیروزی برای آبی پوشان رشتی به پایان برد اما شاهینی ها دوبار توسط مهدی چاه کوتاه زاده دقیقه 69 و میلاد صارمی دقیقه 83 باخت را با پیروزی عوض کردند.

داماش با این شکست ب 8 امتیاز در رده سوم جدول ایستاد و شاهین شهرداری بوشهر با 13 امتیاز صدرنشین ماند.
همچنین  درگروه اول گیلانمهر فومن  در برابر میزبان خود کارون اروند خرمشهر تن به شکست سنگین داد.

دیدار تیم های گیلانمهر فومن و کارون اروند خرمشهر از هفته پنجم مرحله نهایی رقابت های لیگ دسته دوم ورزشگاه نفت و گاز اروندان با قضاوت میثم حیدری برگزار شد که در پایان با نتیجه سه بر صفر به نفع میزبان به پایان رسید.

فومنی ها هرگز چهره یک تیم مدعی را در برابر کارون نداشتند و در همان نیمه نخست با سه گل از میزبان عقب افتادند. محمد مجرد و محمد سرفراز (دو بار) گل های کارون در نیمه نخست را به ثمر رساندند.

شاگردان روان خواه نیمه دوم را برای جبران پا به زمین گذاشتند و توانستند توسط علیرضا صبوری یکی از گل خورده را پاسخ بدهند.  اما کارون توانست توسط علی بیگدلی گل چهارم را به ثمر برساند.

تیم فوتبال گیلانمهر در پایان هفته پنجم دور رفت مرحله پایانی رقابت های لیگ دسته دوم و از گروه الف این مسابقات با یک برد، یک تساوی و سه شکست در مکان پنجم جدول شش تیمی جای گرفت  وکارون خرمشهر با امتیاز در رده دوم ایستاد.

همرسانی کنید:

نظر شما:

security code