به گزارش گیل خبر، محمدصادق حسنی با اشاره به استیضاح وزیر جهاد کشاورزی اظهار کرد: محمود حجتی یک اصلاح طلب است و من هم جزء شورای مرکزی اصلاح طلبان هستم اما استیضاح وزیر جهاد کشاورزی را طراحی و به صحن کشاندم.

وی با بیان اینکه تمام منافع حزبی را فدای منافع کشاورزان کردند افزود: کار حجتی و عملکرد وی درست نبود و با قدرت و دعوا طرح استیضاح وی را مطرح کردم تا توانستم استیضاح حجتی را اعلام وصول کنم.

عضو کمیسیون کشاورزی، آب و منابع طبیعی مجلس شورای اسلامی با انتقاد از موضع گیری یکی از نمایندگان همشهری خود در صحن مجلس به نفع حجتی گفت: رفتار این همکار ما به حدی من را رنجاند و عصبانیم کرد که قادر به قرار گرفتن در پشت تریبون و دفاع از کشاورزان حوزه انتخابیه ام نشدم.

نماینده مردم رشت در مجلس شورای اسلامی با اشاره به 105 رأی موافق و 117 رأی مخالف حجتی و ابقای وی در وزارتخانه بیان کرد: متأسفانه نمایندگان گیلان همکاری نکردند و موضع گیری تند و جانبدارانه همکار ما در رشت باعث شد تا حجتی در وزارت خانه باقی بماند.

حسنی تصریح کرد: در جریان طرح استیضاح حجتی تحت فشار همه هم حزبی های خود قرار گرفتم اما همشهری من که هم حزبم هست امروز موافق با عملکرد وزیر جهاد کشاورزی در مجلس صحبت و همه را متعجب کرد.

وی با تقدیر از کمک و مساعدت نماینده لنگرود در مجلس گفت: هیچ کدام از نمایندگان گیلان برای گرفتن حق وحقوق کشاورزان به من کمک نکردند.

نماینده مردم رشت در مجلس افزود: حداقل انتظار ما از همکاران این بود که در جریان استیضاح وزیر سکوت کنند اما نه اینکه به مردم حوزه انتخابیه خود پشت کنند و از عملکرد وزیر دفاع کنند.

عضو کمیسیون کشاورزی مجلس شورای اسلامی با تاکید بر اینکه استیضاح حجتی به هیچ وجه سیاسی نبوده گفت: من از 400 روستای شهرستان رشت وارد مجلس شده ام تا از حقوق کشاورزان دفاع کنم و از اینکه تلاش های من نتیجه نداده شرمنده مردم هستم.

فارس