به گزارش گیل خبر، سید محمد احمدی عصر امروز در کارگروه اشتغال شهرستان رشت در سالن اجتماعات فرمانداری اظهار کرد: تسهیلات اشتغال روستایی و مشاغل خرد خانگی بسیار می تواند در اشتغال نقش داشته باشد.

وی بابیان اینکه نسبت به برخی از طرح های متمرکز اشتغال ایراداتی وارد است افزود: باید نظارت بر ثبت نام متقاضیان تسهیلات اشتغال روستایی تقویت تا وام اشتغال در اختیار هرکسی قرار نگیرد.

احمدی بیان کرد: برخی ها تسهیلات اشتغال را دریافت می کنند و به جای اینکه اشتغال ایجاد کنند به بانک ها بدهکار می شوند.

فرماندار رشت با بیان اینکه باید در ایجاد اشتغال انگیزش ها را تقویت کرد گفت: در مسیر اشتغال قطعاً موانعی وجود دارد اما باید تلاش کرد تا از پویایی طرح های اشتغال زا کاسته نشود.

احمدی با تأکید بر ایجاد اشتغال و نظارت بر طرح های اشتغال زا تصریح کرد: باید مدیران شهرستان از طرح های اشتغال زا در سراسر استان نظارت داشته باشند و در حمایت از آن ها اقدامات درخوری را انجام دهند.

وی افزود: شهرستان رشت با شش بخش ، 293 روستا و 18 دهستان، دارای 930 هزار نفر جمعیت است که 60درصد آنها شهری و 40 درصد روستایی هستند. همچنین فرماندار شهرستان رشت از اشتغالزایی سه هزار و 120 نفر با ارایه تسهیلات اشتغال در این شهرستان از ابتدای سال جاری تاکنون خبر داد. فارس
همرسانی کنید:

نظر شما:

security code